|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
اولي اشتليکه سرمربي آلماني تيم کره اشتباهات داوري را عامل شکست تيمش در بازي مقابل ايران دانست.
از سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی، اشتلیکه با تمجید از نمایش تیمش به خبرنگاران کره ای اطمینان داد که کره مدعی جام ملت های آسیاست.

مشروح حرف های اشتلیکه را بخوانید:

* ما موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خلاق بودیم و باید در دقیقه 9 گل می‌ زدیم. ما در 90 دقیقه کاملا به ایران مسلط بودیم و باید بازی را می‌ بردیم. ایران تنها در دقایقی از نیمه اول خوب بازی کرد.

* داور در طول بازی فقط به تیم ما نگاه می‌ کرد و بازیکنان ما را جریمه می‌ کرد، در حالی که ایرانی ها 20 خطا در نیمه اول انجام دادند. من اعتقاد دارم داور در کسب پیروزی برای ایران بسیار موثر بود.

* این دومین بار متوالی است ما گل های یک شکل می‌ خوریم و من از این موضوع خسته شده ام. البته بازیکنان ما منظم و شایسته هستند. ما هزاران کیلومتر به ایران سفر کردیم تا بازی خوبی انجام دهیم.

* در مورد گل ایران باید بگویم که بازیکن ایران در موقعیت آفساید بود و همچنین مهاجم ایران روی دروازه‌بان ما خطا کرد که داور این صحنه ها را نگرفت.

* به رسانه های کره ای اطمینان می‌ دهم که در جام ملت های آسیا، خوب نتیجه خواهیم گرفت.

* بازیکنان من با این ذهنیت می‌ توانند مدعی قهرمانی آسیا باشند اما باید بهتر باشیم. ما باید روی ضدحمله هایمان بیشتر کار کنیم. این کاری است که در حال حاضر داریم انجام می‌ دهیم.

* کره تیم پرتلاش و پرحمیت است و من کاملا به آینده این تیم امیدوارم.
منبع: ورزش3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین