|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۲۹۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
«سباستیان کورتس» صدراعظم اتریش در کنفرانس خبری روز یکشنبه گفت: ما همه یک هدف داریم و آن این است که هر چه سریع‌تر آزادی خود را به دست آوریم.
مقامات اتریش اعلام کردند که شمار بهبودیافتگان بیماران کرونایی در روز یکشنبه از تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور پیشی گرفته است.

به گزارش رویترز، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اتریش به ۱۱ هزار و ۸۷۷ نفر رسیده است. اما تعداد بیماران ناشی از این ویروس در بخش مراقبت‌های ویژه در حال کاهش است.

براساس گزارش وزارت بهداشت اتریش، صبح روز یکشنبه تعداد موارد جدید مبتلایان به ویروس کرونا نسبت به روز شنبه ۲۷۰ نفر افزایش داشته این در حالی است که در این مدت تعداد بهبودیافته‌ها ۴۹۱ نفر افزایش یافته است.

همچنین گفته می‌شود شمار روزانه مبتلایان به ویروس جدید کرونا در روزهای اخیر به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

"رودولف آنچوبور" وزیر بهداشت اتریش گفت: این آمار امیدوار کننده است، اما اکنون ما باید از تجمع خودداری کنیم، در همین رابطه هیچ جشن خصوصی عید پاک و تعطیلات عید پاک نیز برگزار نمی‌شود.

به گزارش رویترز تا کنون ۲۰۴ نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا در اتریش جان خود را از دست داده‌اند.

دولت اتریش در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا تصمیم دارد پس از تعطیلات عید پاک از اطلاعات تلفن‌های همراه درباره محل اقامت صاحب تلفن بهره گیرد.

«سباستیان کورتس» صدراعظم اتریش در کنفرانس خبری روز یکشنبه گفت: ما همه یک هدف داریم و آن این است که هر چه سریع‌تر آزادی خود را به دست آوریم.

وی در ادامه سخنان خود افزود که برای تحقق چنین هدفی اقدامات متفاوتی همچون امکان رصد محل اقامت افراد از طریق دسترسی به اطلاعات تلفن‌های همراه آنان الزامی است.

اتریش چندی پیش نیز اعلام کرد که به طور موقت پروازهایش به شمال ایتالیا و برخی دیگر مناطق ابتلا به ویروس در ایران و کره جنوبی را کاهش داده و شرکت‌های هواپیمایی اتریش تا پنجم اردیبهشت ۱۳۹۹ پروازهایشان به چین را متوقف کرده‌اند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین