|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۲۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
منابع امنیتی و بیمارستانی اعلام کردند که در حوادث روز دوشنبه عراق از جمله درگیری نیروهای امنیتی با تروریست های داعش و همچنین حوادث دیگر 28 تن کشته و 44 تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، یک منبع استانی در عراق که خواست نامش ذکر نشود، گفت که در استان الانبار شماری از تروریست های داعش به یک ایست بازرسی ارتش در منطقه ای در این استان حمله کردند و درگیری های شدیدی میان نیروهای ارتش و این تروریستها رخ داد.

وی یادآورشد: این درگیری ها تاکنون منجر به کشته شدن 18 سرباز و از بین رفتن چندین خودروی نظامی شد. هنوز آمار دقیقی از تلفات احتمالی تروریستهای داعش در این درگیری اعلام نشده است.

همچنین یک عامل انتحاری خودروی بمبگذاری شده خود را نزدیک یک ایست بازرسی در منطقه ای در حدود 200 کیلومتری شمال غرب بغداد منفجر کرد که 4 زخمی به دنبال داشت.

از سوی دیگر یک عامل انتحاری دیگر نیز خودروی خود را به یک ایست بازرسی در غرب منطقه البغدادی رساند و منفجر کرد که در این حمله 3 سرباز کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.

همچنین یک منبع پلیس عراق به شینهوا گفت: 7 تن در انفجار 2 خودروی بمبگذاری شده در بغداد کشته و 36 تن دیگر زخمی شدند.

منابع آگاه نیز اعلام کردند که در بغداد یک خودروی دیگر در منطقه عامریه منفجر شد که به کشته شدن 3 تن و زخمی شدن 12 تن دیگر منجر شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین