|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
؛ یک بخش از شکایت توسط شخص وزیر صورت گرفته بود و بخش دیگر شکایت اداره کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان از آقایان دایی و رحیمی بود. اما در نهایت وزیر ورزش و جوانان شکایت خود را که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه که مخصوص رسیدگی به جرایم ورزشی است استرداد کردند.
مدیر اداره کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید: وزیر ورزش و جوانان با روحیه پهلوانی و جوانمردانه خود از پیگیری شکایت علیه علی دایی و علیرضا رحیمی منصرف شد.
فاطمه محرابی در مورد انصراف وزیر ورزش و جوانان نسبت به شکایتش از علی دایی اظهار کرد: خوشبختانه شخص دکتر گودرزی با سعه صدر و روحیه پهلوانی از شکایت خود علیه علی دایی و علیرضا رحیمی منصرف شد.

او اضافه کرد: شکایت مطرح شده در دو بخش پیگیری می‌شد؛ یک بخش از شکایت توسط شخص وزیر صورت گرفته بود و بخش دیگر شکایت اداره کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان از آقایان دایی و رحیمی بود. اما در نهایت وزیر ورزش و جوانان شکایت خود را که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه که مخصوص رسیدگی به جرایم ورزشی است استرداد کردند. این تصمیم وزیر جای تقدیر دارد و نشان از روحیه پهلوانی و جوانمردی ایشان است.

مدیر اداره کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان به دیدار گودرزی با پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: در این دیدار که روز 24 آبان‌ماه در دفتر وزیر برگزار شد، چند تن از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس خواستار انصراف وزیر از پیگیری شکایت علیه علی دایی شدند. وزیر ورزش و جوانان نیز نسبت به درخواست این پیشکسوتان پاسخ مثبت دادند و شکایت از علی دایی و علیرضا رحیمی را ملغی کردند.

محرابی خاطرنشان کرد: امیدوارم این تصمیم ارزنده و اخلاق‌مدارانه شخص وزیر ورزش و جوانان منشأ خیری در ورزش ایران باشد و سبب ترویج روحیه پهلوانی و گذشت در ورزش ایران شود.

او با بیان این‌که نباید اجازه دهیم فضای بداخلاقی در ورزش وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان همواره بر حل و فصل موضوعات و موارد اختلافی با هم‌اندیشی در درون خانواده ورزش تأکید دارند. دکتر گودرزی به واسطه روحیه پهلوانی و جوانمردانه خود خواستار از بین بردن بداخلاقی‌ها در ورزش ایران هستند.

مدیر اداره کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان در پایان اضافه کرد: تصمیمی که توسط وزیر ورزش و جوانان در این شرایط گرفته شد می‌تواند کمک زیادی را به تلطیف فضای ورزش ایران کند. امیدوارم همه دست به دست هم دهند وبرای ریشه‌کن کردن فضای بداخلاقی در ورزش ایران تلاش کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین