|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۹
کد خبر: ۲۸۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
: توسعه پروازها از فرودگاه بندرعباس به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله درخواست‌های مردم این استان به ویژه فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران است و ما همه تلاش خود را برای تحقق کامل این موضوع انجام می دهیم.
استاندار هرمزگان گفت: پرواز بندرعباس- دوحه قطر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر (۱۷ بهمن ماه) فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کند.

فریدون همتی عصر دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این پرواز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در راستای توسعه هرچه بیشتر حمل و نقل هوایی بین‌المللی در هرمزگان راه اندازی می‌شود.

وی افزود: توسعه خطوط پروازی بین‌المللی از فرودگاه بندرعباس به ویژه به کشورهای همسایه نقش مهمی در افزایش جذب گردشگر در این استان دارد و استانداری هرمزگان از سرمایه گذاران در این بخش به صورت ویژه حمایت می کند.

همتی خاطرنشان کرد: همچنین راه اندازی چنین پروازهایی موجب افزایش حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران در هرمزگان خواهد شد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: توسعه پروازها از فرودگاه بندرعباس به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله درخواست‌های مردم این استان به ویژه فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران است و ما همه تلاش خود را برای تحقق کامل این موضوع انجام می دهیم.

استان هرمزگان دارای ۱۳ فرودگاه است که از این تعداد تنها ۶ فرودگاه در تملک و مورد استفاده شرکت فرودگاه ها قرار دارد،سه فرودگاه شامل بندرعباس ، بندرلنگه و ابوموسی از ۶ فرودگاه یاد شده عملیاتی بوده و سه فرودگاه پارسیان، بستک و میناب به دلیل نداشتن دیوارهای حفاظتی غیر عملیاتی هستند.

فرودگاه بین ‌المللی بندرعباس با روزانه دارای ۴۰ سورتی پرواز رفت و برگشت بیشترین تعداد پروازها را در هرمزگان به خود اختصاص داده و دارای حدود ۱۹ مسیر پروازی داخلی و ۲ مسیر پروازی خارجی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین