|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۸۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
آنتونی استوکس مهاجم ۳۱ ساله ایرلندی از جمله بازیکنانی بود که در صدر فهرست نقل وانتقالاتی پرسپولیس قرارداشت و مسوولان باشگاه قصد جذب این بازیکن را دارند. در همین راستا تیم مذاکره کننده این باشگاه همراه با مدیر برنامه‌های این بازیکن به دبی سفر کرد تا ضمن عقد قرارداد با مهاجم ایرلندی، مقدمات حضور وی را در ایران فراهم کند.
  مهاجم سابق آرسنال و سلتیک برای عقد قرارداد با پرسپولیس طی یکی دو روز آینده به امارات سفر خواهد کرد و اگر مشکل خاصی رخ ندهد این بازیکن تا پایان هفته پرسپولیسی خواهد شد.

آنتونی استوکس مهاجم  ۳۱ ساله ایرلندی از جمله بازیکنانی بود که در صدر فهرست نقل وانتقالاتی پرسپولیس قرارداشت و مسوولان باشگاه قصد جذب این بازیکن را دارند. در همین راستا تیم مذاکره کننده این باشگاه همراه با مدیر برنامه‌های این بازیکن به دبی سفر کرد تا ضمن عقد قرارداد با مهاجم ایرلندی، مقدمات حضور وی را در ایران فراهم کند.

طی مذاکراتی که با حضور مدیر برنامه‌های این بازیکن صورت گرفت، توافقات نهایی بین استوکس و باشگاه پرسپولیس حاصل شده است.

در حالی که رسانه‌ انگلیسی دیلی میل خبر از عقد قرارداد نهایی ۶ ماهه این بازیکن با باشگاه پرسپولیس داده، ‌اما هنوز قرارداد اصلی امضا نشده است.

این بازیکن تاکنون در امارات حضور نداشته اما قرار است طی یکی دو روز آینده از ایرلند به دبی برود تا قراردادش را با پرسپولیس به امضا برساند و سپس تا پایان هفته به سرخپوشان در تهران ملحق شود.

بدین ترتیب می‌توان حضور این بازیکن که سابقه بازی در تیم‌های سلتیک اسکاتلند و آرسنال را در کارنامه دارد و فصل گذشته هم در عضویت تیم تراکتور بود را با پرسپولیس نهایی دانست.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین