|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۸۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
مردم وقتی از برخی نمایندگان می‌پرسند که در مجلس چه کاری را انجام داده‌اید؟ آن بخش از نمایندگان که تنوانسته‌اند تاثیر و اقدامی قابل بیان داشته باشند، جواب می‌دهند که رئیس‌ مجلس ضعیف بوده است، در حالی که خودشان در قوه مقننه محلی از اعراب نداشته‌اند و برای مجلس بعدی نیز نمی‌توانند هیچ تضمینی بدهند که تاثیری خواهند داشت.
 رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با ادعای این که افرادی برای فرار از مسئولیت به رییس مجلس حمله می‌کنند، گفت: نقش دکتر لاریجانی برای اداره قوه مجریه کشور می‌تواند در آینده موثر باشد.

به گزارش ایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در خصوص تلاش برخی افراد برای تخریب چهره علی لاریجانی اظهار داشت: در دو دوره‌ای که مجلس را با ریاست دکتر لاریجانی تجربه کردم و برداشتی که از ادوار گذشته مجلس داشته‌ام، به نظرم دکتر لاریجانی یکی از موفق‌ترین مدیریت‌های پارلمانی را  داشته‌اند.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لاریجانی به دلایلی که برای وی محفوظ است به این دوره از انتخابات مجلس ورود نکرد و از صحنه پارلمان خارج شد، بیان کرد: شاخص‌ها،  کیفیت مدیریت مجلس و رضایتمندی مقامات عالی کشور، نشان می دهد که دکترل اریجانی توانسته مدیریت حکیمانه ای در قوه مقننه داشته باشد و به دور از حاشیه‌ها مجلس را در کمال نظم و آرامش و درایت اداره کند.

وی با بیان اینکه مدیریت ۲۹۰ نخبه  کشور که عصاره ملت هستند،  کار ساده‌ای نیست، افزود: تازه این در شرایطی است که هر نماینده‌ای ادعا دارد رای وی معادل رای دکتر لاریجانی است.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه لاریجانی در بحران‌های مختلف مجلس را از پیچ‌هایی تاریخی رد کرد که شاید فقط تاریخ انقلاب بتواند شهادت دهد، افزود «در مجلس یازدهم قطعا فرد دیگری رئیس مجلس می‌شود» و ابراز عقیده کرد: آن زمان ارزش دکتر لاریجانی و وزن سیاسی و ضریب نفوذ وی  برای همگان مشخص می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ادعای اینکه متاسفانه برای کسب عنوان، مقام و معروف‌شدن، هجمه‌‎هایی علیه بزرگان کشور انجام می‌شود که از آن می‌توان به عنوان یک یک بدعتِ بدِ اخلاقی یاد کرد، مدعی شد:
اکنون که دکتر لاریجانی کاندیدای حضور در انتخابات مجلس  نشده، عده‌ای به وی حمله می‌کنند تا شاید بزرگ شوند. خواهش می‌کنم حرمت سرمایه‌های کشور حفظ شود زیرا این، افراد سرمایه‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند و شخصی مانند دکتر لاریجانی در طولانی‌ترین دوران بعد از انقلاب و در سه دوره مجلس، مسئولیت نهاد قانونگذاری کشور را بر عهده داشته و دارد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با ادعای این که افرادی به جای تبیین عملکرد خود برای تخریب لاریجانی تلاش می‌کنند، اظهار داشت: چرا این افراد از عملکرد خودشان گزارش نمی‌دهند؟ متاسفانه برخی از نمایندگان برای پوشاندن ضعف‌های خود، ریاست مجلس یا هیات رئیسه قوه مقننه را زیر سئوال می‌برند.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: من عضو هیات رئیسه مجلس نبوده‌ام اما برخی از نمایندگان برای حضور در انتخابات بعدی نیز کاندیدا شده‌اند و سوال این است که چه تضمینی وجود دارد تا ضعف‌های خود را به هیات‌رئیسه بعدی نیز انتقال ندهند؟ این افراد اگر می‌خواهند ضعف‌های خود را به هیات رئیسه‌های بعدی  انتقال دهند، بهتر است اصلا کاندیدا نشوند، زیرا فرافکنی و فرار رو به جلو است.

وی افزود: مردم وقتی از برخی نمایندگان می‌پرسند که در مجلس چه کاری را انجام داده‌اید؟ آن بخش از نمایندگان که تنوانسته‌اند تاثیر و اقدامی قابل بیان داشته باشند، جواب می‌دهند که رئیس‌ مجلس ضعیف بوده است، در حالی که خودشان در قوه مقننه  محلی از اعراب نداشته‌اند و برای مجلس بعدی نیز نمی‌توانند هیچ تضمینی بدهند که تاثیری خواهند داشت.

جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد:  به مردم توصیه می‌کنم به افرادی که به دنبال فرافکنی و تخریب بزرگان نظامند، رای ندهند زیرا مسئولیت کارهای خود را نمی‌پذیرند، ایجابی حرف نمی‌زنند و همواره سلبی صحبت می‌کنند، به قواعد بازی‌های سیاسی آگاهی ندارند و در زمین دیگران بازی می‌کنند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین