|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
گوآردیولا چهار سال در بارسلونا مربیگری کرد و در این چهار سال توانست 14 جام را برای آبی-اناری‌ها به ارمغان آورد و این او را به بهترین سرمربی تاریخ این باشگاه اسپانیایی تبدیل می‌کند.
سرمربی بایرن‌مونیخ تاکید کرد که مربیگری او در بارسلونا بخشی از زندگی‌اش بود که به پایان رسیده است و دوباره به آن برنخواهد گشت.
بارسلونا رسیدن به قله فوتبال جهان را بدون شک مدیون پپ گوآردیولا است. این مربی اسپانیایی که از محصولات آکادمی لاماسیا بود چهار سال پر ازموفقیت را در آبی-اناری‌ها سپری کرد و توانست این تیم را در جام‌های مختلفی به قهرمانی رساند.

گوآردیولا چهار سال در بارسلونا مربیگری کرد و در این چهار سال توانست 14 جام را برای آبی-اناری‌ها به ارمغان آورد و این او را به بهترین سرمربی تاریخ این باشگاه اسپانیایی تبدیل می‌کند. بارسلونا بعد از جدایی گوآردیولا دیگر روزهای خوبی را تجربه نکرد. نه ویلانووا و نه خراردو مارتینو نتوانستند دوران طلایی گوآردیولا در آبی-اناری‌ها را دوباره تکرار کنند. الان هم که انریکه نتوانسته انتظارات را برآورده کند و از آن بارسلونای قدرتمند دوران گوآردیولا خبری نیست.

آبی-اناری‌ها امیدوار هستند که روزی دوباره گوآردیولا هدایت بارسلونا را بر عهده گیرد و دوباره این تیم را به قله فوتبال اروپا و جهان برساند اما به نظر می‌رسد که پپ علاقه‌ای برای بازگشت به بارسلونا ندارد. گوآردیولا که الان هدایت بایرن را برعهده دارد برای شرکت در همه‌پرسی استقلال ایالت کاتالونیا به اسپانیا برگشت. او تاکید کرد که دیگر هدایت بارسلونا را بر عهده نخواهد گرفت. گواردیولا گفت: مربیگری در بارسلونا بخشی از زندگی من بود که به نهایت خود رسید. دیگر آن بخش تمام شده است و نباید در پی تکرار آن بود. در زندگی لحظاتی وجود دارند که دیگر تکرار نمی‌شوند. مربیگری من در بارسلونا هم بخشی از آن لحظات بود که به طور کلی به پایان رسید و دیگر تکرار نخواهد شد.

گوآردیولا هر چند الان هدایت بایرن مونیخ را بر عهده دارد اما طرفدار بارسلونا بوده و این را بارها اعلام کرده است. او پیش از این هم تاکید کرد که بارسلونا با لوئیس انریکه به روزهای اوج خود برخواهد گشت و دوست ندارد در لیگ قهرمانان اروپا به این تیم بخورد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین