|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۹
کد خبر: ۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
مربی تیم ملی والیبال ایران پس از بازگشت از اردوی تدارکاتی روسیه گفت: حضور تیم ایران در مسکو نشان دهنده این موضوع است که قدرت‌های والیبال دنیا روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.
اصر شهنازی پس از بازگشت تیم ملی والیبال ایران از اردوی تدارکاتی روسیه اظهار داشت: تیم ملی ایران در حال حاضر، شرایطی دارد که تیم‌های بزرگ دنیا همچون روسیه برای انجام بازی تدارکاتی از ما دعوت می‌کنند. این یعنی اینکه قدرت‌های والیبال دنیا روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده اند.

مربی تیم ملی والیبال کشورمان ادامه داد: در اردوی روسیه، تیم میزبان با تمام قدرت مقابل ما بازی کرد و ما این فرصت را پیدا کردیم تا مقابل بهترین تیم حال حاضر دنیا، «بردن» را تمرین کنیم. ما باید عادت کنیم که مقابل تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم و این تیم‌ها را شکست دهیم. ما روسیه‌ای را بردیم که برای مسابقات جام ملت‌های اروپا آماده می‌شد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما این توانایی را داشتند که در برابر بهترین تیم دنیا، عملکرد خوبی داشته باشند و برنده شوند. بازی با روسیه، مسابقه تدارکاتی خوبی پیش از شروع مسابقات والیبال قهرمانی آسیا بود.

شهنازی که از اولین روزهای حضور ولاسکو در ایران همراه این مربی آرژانتینی- ایتالیایی بوده، می‌گوید: ولاسکو با تفکرات نوینی به ایران آمد و برای اینکه این تفکرات به بار بنشیند، مدت زمانی صرف شد. بازیکنان ایران در حال حاضر از نظر ذهنی خیلی بهتر از گذشته شده‌اند و شرایط مسابقه را به خوبی درک می‌کنند. ولاسکو هم از بازیکنانش می‌خواست این توانایی را بدست آورند تا در لحظات حساس، بهترین تصمیم را بگیرند.

مربی تیم ملی والیبال همچنین در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا نیز یادآور شد: جام ملت‌های آسیا با لیگ جهانی والیبال، تفاوت‌های زیادی دارد. شک نکنید تمام تیم‌های آسیایی با برنامه به امارات می‌آیند تا ایران را شکست دهند. کار ما در آسیا خیلی سخت است و باید بیشتر تمرین کنیم.

مسابقات جام ملت‌های آسیا از 9 مهرماه در امارات آغاز می‌شود.

تیم ایران در اردوی تدارکاتی روسیه 3 بازی با تیم ملی این کشور انجام داد که به 2 پیروزی و یک شکست دست یافت.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین