کد خبر: ۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
مدیر شبکه یک سیما درباره‌ی نحوه انتخاب شرکت‌کنندگان در برنامه «مناظره‌» گفت: در تلاشیم کسانی را انتخاب کنیم که درخصوص موضوعات مربوطه متخصص باشند و انتخاب میهمانان توسط مردم صورت گیرد.
مهدی فرجی در حاشیه‌ بازدید از سریال «گذر از رنج‌ها» فریدون حسن‌پور که در گیلان ساخته می‌شود، درباره برگزاری مناظره‌هایی که جمعه هر هفته از شبکه یک پخش می‌شود، اظهار کرد: این مناظره‌ها مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را دربرمی‌گیرد.

مدیر شبکه اول که به همراه تقدس‌نژاد - معاون اداری مالی سازمان صداوسیما - از محل تصویربرداری سریال «گذر از رنج‌ها» در دیلمان سیاهکل بازدید کرد، درباره این سریال گفت: «گذر از رنج‌ها» همانند سریال «از یاد رفته»، کار خوب و ارزشمندی خواهد شد. این سریال همه حوادث طبیعی و مسائل ارزشمند در زمان قبل از انقلاب و مسائل ارباب رعیتی را به تصویر می‌کشد.

فرجی با یادآوری اینکه خودش پیشنهاد ساخت سریال «گذر از رنج‌ها» را داده است، افزود: ساخت این سریال مورد حمایت سازمان صداوسیماست و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این سریال ساخته شود.

داستان «گذر از رنج‌ها» که فریدون حسن‌پور کارگردانی آن را بر عهده دارد، در حال و هوای دهه 20 می‌گذرد و درباره زنی است که با از دنیا رفتن مادرش متولد می‌شود، پدر بار دیگر ازدواج می‌کند؛ البته این زن جدید با دختر کوچک مهربان است اما همه خانواده در زندگی سخت روستایی با وضع مالی بد زندگی می‌کنند دختر در سن 15 سالگی گله را به کوه می‌برد.

جعفر دهقان، پژمان بازغی، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، ماه چهره خلیلی، آزیتا ترکاشوند، نگین معتضدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، حسین عابدینی، ترلان پروانه، پردیس احمدیه، شیوا طاهری، غزاله رشیدی، داود فتحعلی بیگی، فریبا خادمی، مهدی بوستان پرور، پروین ملکی، امیر ذوالفقاری، مهشید مرندی، نجات علیمرادی و هستی مهدوی فر بازیگران «گذر از رنج‌ها» هستند که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تهیه می‌شود.

این سریال که حدود سه ماه از کلید خوردن آن می‌گذرد، احتمالاً اواخر امسال روی آنتن شبکه یک می‌رود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین