|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۸۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به عادی شدن جریان ترافیک در شهر مهران کلیه موانع فیزیکی که از ابتدای شروع طرح اربعین در مدخل کوچه‌ها و اطراف میادین نصب شده بودند تا ساعاتی دیگر جمع آوری می‌شوند.
 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: تا ساعاتی دیگر کلیه محدودیت‌های ترافیکی دائمی و موقتی در شهر مهران لغو می‌شود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «ابوالفضل کهزادی» ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به عادی شدن جریان ترافیک در شهر مهران کلیه موانع فیزیکی که از ابتدای شروع طرح اربعین در مدخل کوچه‌ها و اطراف میادین نصب شده بودند تا ساعاتی دیگر جمع آوری می‌شوند.

وی با بیان اینکه ماموریت اربعین هنوز برای پلیس راهور پایان نیافته، افزود: تا ورود آخرین گروه زوار به کشور همچنان تیم‌های کنترل ترافیک راهور استان ایلام در شهر مهران باقی خواهند ماند.

کهزادی در ادامه عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود ظرف امروز و فردا تعداد اندک زائران باقی مانده به مهین اسلامی ایران بازگردند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام در پایان با موفقیت آمیز و رضایت بخش خواندن ماموریت اربعین امسال یادآور شد: با یاری پروردگار متعال و عنایت ویژه سیدالشهدا (ع) و همکاری خوب همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و همچنین مشارکت فعال مردم و زوار و تلاش بی وقفه تمامی همکاران، برگ زرین دیگری در کارنامه فرماندهی انتظامی استان ایلام ثبت و ضبط شد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین