|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۱
کد خبر: ۲۷۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
صورت‌های مالی و گزارش حسابرسی منتهی به پایان لیگ ۹۷ مورد تصویب مجمع عمومی باشگاه استقلال قرار گرفت.
  صورت‌های مالی و گزارش حسابرسی منتهی به پایان لیگ ۹۷ مورد تصویب مجمع عمومی باشگاه استقلال قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) در حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: جلسه مجمع باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش، نمایندگان وزارت دادگستری، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان حسابرسی تشکیل شد.

مدیر عامل استقلال تهران گفت: در این نشست، تمام صورت‌های مالی و گزارش حسابرسی منتهی به پایان لیگ برتر در سال ۹۷ مورد تایید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت. مجمع باشگاه استقلال تهران برای تایید صورت‌های مالی سال ۹۸ آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

مدیر عامل استقلال گفت: در ادامه با تقاضای من اعضای هیات مدیره در حضور آقای وزیر جلسه‌ای برگزار کردند و آقای خلیل زاده، رییس هیات مدیره گزارشی از روند برنامه‌های این باشگاه ارایه کرد.

فتحی درباره حمایت وزیر از تیم مدیریتی باشگاه استقلال گفت: آقای سلطانی‌فر با تاکید بر ثبات مدیریت و ادامه برنامه‌های موثر باشگاه برای موفقیت استقلال گفتند هیات مدیره و مدیر عامل با تمام قدرت تلاش کنند و نباید به هیچ عنوان وقفه‌ای در برنامه‌های باشگاه و تیم به وجود آید و انتظار من ادامه این رویه قانونی و مثبت و در نهایت موفقیت تیم و خشنودی هواداران استقلال است.

همچنین خلیل زاده، رییس هیات مدیره استقلال گفت: برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال، برای عملکرد مالی سال‌های ۹۵ و ۹۶ توانستیم با پرداخت کلیه مالیات‌ها مفاصا حساب مالیاتی بگیریم. دریافت مفاصا حساب به معنی پرداخت مالیات و عبور از مراحل قانونی و گرفتن این برگه از سازمان امور مالیاتی است. خوشبختانه شفافیت و عملکرد قانونی باشگاه چنین موفقیت مالی را برای آن رقم زده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین