|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۷۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
 نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اگر می‌خواهیم گام دوم انقلاب را درست برداریم باید تعارفات را کنار بگذاریم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز 2 مهر جاری در دیدار با محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگر می‌خواهیم گام دوم انقلاب را درست برداریم باید تعارفات را کنار بگذاریم و در جامعه بیداری ایجاد کنیم تا مسئولانی انتخاب شوند که برای منتخبان خود ارزش قائل باشند.

وی با بیان اینکه باید در گام دوم انقلاب قدم مؤثری برای کشور و مردم برداریم که با همت مسئولین و بصیرت‌افزایی صورت می‌گیرد، افزود: ایجاد یأس و ناامیدی در مردم و مسائل حاشیه‌ای و غفلت از موضوعات اصلی باعث ایجاد آسیب و بروز مشکلات در کشور می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: علی‌رغم فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی و رهبری اهل بیت(ع) مشکلاتی داریم که علت را باید در مکر دشمنان و بی‌توجهی و غفلت جست‌وکنیم.

عبادی با اشاره به اینکه اصل وقوع انقلاب یک معجزه بود، گفت: انقلاب سرنوشت ایران را از دست مستکبران و زورمندان گرفت و به مردم قدرت انتخاب مسئولین و نقش‌آفرینی در جامعه را داد.

وی ادامه داد: مردم با انتخاب مسئولین در بروز و یا کاهش مشکلات نقش دارند و در این راستا باید انتخاب خود را بر اساس عقل، درایت و تخصص انجام دهند.

محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: مردم جنوب خراسان در دوران دفاع مقدس نمونه از منظر تدین، قناعت، مقاومت و صفای باطن زبانزد بودند.

وی یادآورشد: برخی از شهدای خراسان‌جنوبی چون شهید «احمد رحیمی» حق فرماندهی به گردن امثال من دارند و افتخارآفرینی‌های فراوانی در دوران دفاع مقدس و ایام جنگ تحمیلی داشتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین