|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۷۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
توماری که ندلر در ۲۶ ژوئیه ثبت کرده به وضوح بیان می‌کند که کمیته قضایی دارد بررسی می‌کند که آیا توصیه به اجرا کردن بندهای استیضاح بکند یا خیر و این اساسا تحقیقات مرتبط با استیضاح است و من از این تحقیقات حمایت می‌کنیم.
 دومین دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از حوزه‌ای که دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ بیشترین آرای انتخابات ریاست جمهوری را به دست آورد از به جریان افتادن تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ حمایت کرد.

 به نوشته پایگاه هیل، لوران آندرود نماینده دموکرات ایالات ایلینوی روز سه شنبه از آغاز استیضاح ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حمایت و تاکید کرد، دومین دموکرات نماینده این حوزه محل کسب بیشترین آرا از سوی دونالد ترامپ شد که از این استیضاح حمایت کنند.

آندرود به یک سری اظهارنظرهای اخیر جرولد ندلر رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا اشاره و استدلال کرد تحقیقات استیضاح ترامپ عملا با توجه به تحقیق این کمیته در مورد پیگیری بندهای استیضاح ترامپ عملا به جریان افتاده است.

آندرود در بیانیه گفت: توماری که ندلر در ۲۶ ژوئیه ثبت کرده به وضوح بیان می‌کند که کمیته قضایی دارد بررسی می‌کند که آیا توصیه به اجرا کردن بندهای استیضاح بکند یا خیر و این اساسا تحقیقات مرتبط با استیضاح است و من از این تحقیقات حمایت می‌کنیم.

آندرود اضافه کرد: من مدت‌هاست که گفته‌ام از تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ از سوی ندلر و دیگران و پیگیری پنج رئیس دیگر کمیته‌های مجلس درباره آن حمایت می‌کنیم. مردم آمریکا شایسته این هستند که همه حقایق و شفافیت کامل را بدانند.

از مجموع ۳۱ دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از حوزه‌هایی که ترامپ در سال ۲۰۱۶ در آرای مردمی در آنها پیروز شد تنها آندرود و یک نماینده دموکرات دیگر به نام کریس پاپاس از تحقیق درباره استیضاح ترامپ حمایت کردند.

تعدادی از دموکرات‌های دیگر در حوزه‌های دیگر نیز از چنین استیضاحی حمایت کرده‌اند. اما معمولا عمده آنها نماینده حوزه‌های که هیلاری کلینتون در انتخابات ۲۰۱۶ در آنها پیروز شد بوده‌اند.

بیانیه روز سه شنبه آندرود متمرکز بر حمایت از تحقیقات مربوط به استیضاح بود نه رای گیری درمورد استیضاح ترامپ. این بیانیه بعد از آن منتشر شد که او در مصاحبه‌ای چند وقت پیش گفته بود که نسبت به حمایت از استیضاح دودل است.

اخیرا پایگاه هیل گزارش دادکه اکثریت ۲۳۵ دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ به رغم اکراه رهبران این دموکرات‌ها برای حمایت از چنین استیضاحی پشتیبانی می‌کند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین