|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۲۷۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
41 نماینده دموکرات کنگره در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند تا با مقامات ارشد این رژیم دیدار کنند.
 41 نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با سفر به سرزمین‌های اشغالی، حمایت قاطع خود از رژیم تل‌آویو را اعلام کردند.

این سفر توسط کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل هماهنگ شده و رهبری این گروه را «استنی هویر» رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا بر عهده دارد.

این گروه از نمایندگان کنگره که روز دوشنبه وارد تل‌آویو شدند،‌ قرار است با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «بنی گانتز» رهبر مخالفان کابینه اسرائیل دیدار کنند.

بر اساس گزارش‌ها،‌ این نمایندگان دموکرات با «محمود عباس»‌رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز دیدار می‌کنند.

این 41 نماینده دموکرات کنگره از مرز سرزمین‌های اشغالی با لبنان و سوریه بازدید خواهند کرد و دیدار از سامانه گنبد آهنین نیز در برنامه این نمایندگان قرار دارد.

رژیم صهیونیستی میلیاردها دلار در سامانه دفاع موشکی خود سرمایه‌گذاری کرده اما همچنان در مقابل موشک‌هایی که از نوار غزه شلیک می‌شود آسیب پذیر است.

سفر این نمایندگان کنگره به سرزمین‌های اشغالی در حالی صورت می‌گیرد که  «رشیده طلیب» عضو دموکرات ایالت میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا در یک مصاحبه ضمن رد اتهام‌زنیهای مربوط به «یهودستیز» بودن جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی گفت که «این جنبش در حال انتقاد از سیاست‌های نژادپرستانه اسرائیل است».

مجلس نمایندگان آمریکا دو هفته پیش با تصویب قطعنامه‌ای غیرالزام‌آور مخالفت خود را با جنبش جهانی «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» اعلام کرد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین