|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۷۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران با یک مقام رژیم صهیونیستی پیرامون آخرین تحولات خلیج فارس رایزنی کرد.
 نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران با یک مقام رژیم صهیونیستی پیرامون آخرین تحولات خلیج فارس رایزنی کرد.

به گزارش فارس، یک نشریه صهیونیستی روز (یکشنبه) از دیدار یک مقام اسرائیلی با «برایان هوک» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران و رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت خارجه این کشور در زمینه آخرین تحولات رخ داده در خلیج فارس خبر داد.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» در این جلسه توجیهی علاوه بر مقام صهیونیستی و آمریکایی، مقام‌های کشورهای دیگر نیز حضور داشتند .

این وبگاه بدون ذکر نام مقام صهیونیستی حاضر در این جلسه و مکان برگزاری آن نوشت: هنوز مشخص نیست چه کشورهایی به درخواست آمریکا برای شرکت در ائتلاف دریایی ضد ایرانی پاسخ مثبت خواهند داد.

عاروتص شوع نوشت که دعوت از مقام اسرائیلی برای حضور در جلسه توجیهی می‌تواند پیامی دال بر دعوت از تل‌آویو برای حضور در نشست امنیت دریایی در بحرین باشد. این نشست قرار است پاییز سال جاری در این کشور برگزار شود.

هوک چهارشنبه گذشته گفت که بحرین میزبان نشستی درباره امنیت تردد دریایی خواهد بود. به ادعای هوک، نمایندگان ۶۵ کشور در سطح وزارتی در این نشست شرکت خواهند کرد. او در توضیحات بیشتر مشخص کرد که نمایندگان تمام کشورهایی که در نشست ضد ایرانی ورشو حضور یافتند، به این نشست دعوت خواهند شد.

عاروتص شوع در خاتمه نوشت که نشست امنیت دریایی بحرین ادامه نشست ورشو است که فوریه (بهمن) گذشته برگزار شد و در آن «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم) اسرائیل نیز شرکت کرد.

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا دی ماه گذشته ضمن اشاره به برگزاری نشستی ضد ایرانی در ورشو در ماه فوریه (13 و 14 فوریه - ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه) گفته بود که همایش مذکور در راستای ارتقای ثبات، امنیت و آزادی در خاورمیانه و با هدف کاهش نفوذ منطقه‌ای ایران برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین