|
|
امروز: يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۴
کد خبر: ۲۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
نایب رییس فدراسیون فوتبال از اضافه شدن نفرات جدید به کمیته فنی این فدراسیون خبر داد.
محمدهادی آیت الهی در پایان نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این نشست از سرمربی تیم ملی امید دعوت کرده بودیم تا ریز برنامه های خود را تا بازی های مقدماتی المپیک 2016 ارائه کند.

وی افزود: از مهمترین نگرانی های نلو وینگادا در اردوهای پیشروی عدم همکاری باشگاه ها با این تیم بود و وی اعلام کرد که در اکثر اردوهای برگزار شده بسیاری از بازیکنان اصلی تیم ملی حضور نداشته اند.

آیت الهی ادامه داد: اعضای کمیته فنی نیز اعلام کردند که با توجه به اینکه تمامی اردوهای پیش رو در روزهای فیفا برگزار می شود، با توجه به قوانین فیفا و آئین نامه انضباطی، باشگاه ها مکلف هستند که بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهند.

سرپرست کمیته فنی در ادامه گفت: اعضای کمیته فنی موارد مدنظر خود را به لحاظ فنی در اختیار وینگادا قرار دادند و با توجه به اینکه اردوی پیش روی این تیم در آینده ای نزدیک برگزار می شود، مقرر شد که لیست اسامی بازیکنان دعوت شده در اختیار فدراسیون قرار گیرد تا بازیکنان در زمان مشخص در اردو حضور یابند.

نایب رئیس فدراسیون موضوع سوم مذاکره در خصوص معرفی حبیب کاشانی به عنوان مدیر ملی امید عنوان کرد و گفت : این پیشنهاد با استقبال اعضای کمیته فنی روبرو شد.

وی اظهار داشت قرار است در نشست آتی این کمیته که یکشنبه آینده برگزار می شود، کاشانی نیز حضور پیدا کند تا در خصوص موارد مختلف بحث و تبادل نظر انجام شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین