|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۶۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در هر صورت از دو بازی آینده چهار امتیاز می‌خواهیم که قهرمانی خود را تثبیت کنیم، دیدار با تراکتور سومین دربی ما بود، در واقع ما هیچ یک از دربی‌‌ها را نباختیم.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در هر صورت از دو بازی آینده چهار امتیاز می‌خواهیم که قهرمانی خود را تثبیت کنیم، دیدار با تراکتور سومین دربی ما بود، در واقع ما هیچ یک از دربی‌‌ها را نباختیم.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی دیروز عالی بود در یک فضای بی‌نقص فوتبالی.داوری عالی بود فقط متأسفیم که نبردیم. با توجه به بازی که تراکتورسازی انجام داد با لیاقت یک امتیاز را گرفتیم. بعد از اینکه یک بر صفر جلو بودیم موقعیت‌ها را استفاده نکردیم. در هر صورت از دو بازی آینده چهار امتیاز می‌خواهیم که قهرمانی را تثبیت کنیم. این سومین دربی ما بود. در واقع ما هیچ یک از دربی‌‌ها را نباختیم. با توجه به شرایطی که پیش می‌رود باید از امتیازات راضی باشیم.

وی درباره عدم حضور هواداران تیم پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تصریح کرد: مثل اینکه صلاح نبوده به ورزشگاه بیایند. در هر صورت هواداران نرفتند. ما گله ‌ای از تبریز نداریم. در این شهر جو خوب بود، فقط تماشاگران نبودند. بازیکنان محترمانه جنگیند. از همه مهم‌تر داوری بود که عالی عمل کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره واکنش به طرح دوباره این سوال گفت:‌ این‌ها را دیگر سوال نکنید. نرفتند دیگر.

برانکو در خصوص اینکه تمرکز تیمش روی بازی با پاختاکور ازبکستان است، یادآور شد: ما باید بدانیم تراکتورسازی تمام دربی‌های خود را برده است. استقلال، سپاهان و پدیده را شکست داده و فقط ما با این تیم مساوی کرده‌ایم. تراکتورسازی تیم خوبی است، مربی عالی هم دارد که مربی تیم ملی و تیم‌های خوبی بوده است. تعداد بازیکنان با کیفیت خوبی هم خریدند. این تیم سه بازیکن‌ ملی‌پوش و کاپیتان تیم ملی را خریده است. آن‌ها تیم عالی دارند. طبیعی است ما هم می‌خواهیم بهتر و بهتر باشیم. بله ما بازی به بازی پیش می‌رویم. الآن تمرکزمان روی بازی با پاختاکور است. شنبه می‌رویم برای این بازی. برنامه سخت و فشرده‌ای داریم اما می‌رویم که حداکثر امتیازها بگیریم. قبلاً هم در مورد بازی با پاختاکور گفتم. آن‌ها هشت ملی‌پوش دارند. تیم خوبی هستند طبیعی است تقویت شدند و بودجه بالایی دارند و مشکلی هم ندارند. عجیب هم نیست با ما و الاهلی و السد در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان قرار دارند.

وی در خصوص وضعیت ولادیمیر بودیمیر گفت: این بازیکن هم در رقابت برای تیم اصلی است و امروز هم با ما تمرین کرد.

«گفته می‌شود برگه فسخ قرارداد شما با باشگاه پرسپولیس روز جمعه صادر خواهد شد و شما می‌توانید قرارداد خود را فسخ کنید؟» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال گفت: فعلاً تا آخر فصل در این مورد هیچ چیزی نپرسید. ما شش بازی دیگر داریم. از من بپرسید یعنی چه شش‌ بازی؟ ما شش بازی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم. اگر هم به فینال جام حذفی برویم،‌ می‌شود هفت بازی!

برانکو در ادامه در واکنش به طرح این سوال که چقدر از پرسپولیس حقوق می‌گیرد؟ عنوان کرد: مگر من از شما می‌پرسم چقدر حقوق می‌گیرید که شما از من سوال می‌کنید.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود در پایان فصل مربی آزاد خواهد بود و می‌تواند با هر تیمی مذاکره کند،‌ گفت: بله من همیشه می‌توانم مذاکره کنم. ما حرفه‌ای هستیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین