معاون وزیر علوم:
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شکل گیری اندیشه و ارتقای توانمندی های دانشجویان بیشتر در دوره کارشناسی شکل می گیرد، افزود: باید در کنار فراگیری مبانی نظری، ارتباط با صنعت در دانشگاه ها هم فراهم شود.
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه
ها در کنار آموزش مهارت های صنعتی، باید مهارت اجتماعی دانشجویان را هم
تقویت کنند.
وی بر ماموریت گرایی دانشگاه ها تاکید کرد و افزود: دانشگاه های فنی و مهندسی باید تعامل خود را با بخش صنعت تقویت کنند.
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شکل گیری اندیشه و ارتقای توانمندی های دانشجویان بیشتر در دوره کارشناسی شکل می گیرد، افزود: باید در کنار فراگیری مبانی نظری، ارتباط با صنعت در دانشگاه ها هم فراهم شود.
شریعتی نیاسر گفت: دانشجویان پس از دانش آموختگی تنها با مهارت علمی صرف و نمرات عالی و بدون آموزش مهارت های اجتماعی، نمی توانند در جامعه کاری کنند.
وی افزود: تقویت مهارت های اجتماعی دانشجویان سبب استفاده از تمام ظرفیت های دانشجویان پس از فراغت از تحصیل در جامعه می شود.
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به خراسان شمالی از مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین بازدید کرد و از نزدیک با امکانات آموزشی و پژوهشی و خوابگاه دانشجویان پسر مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی این شهرستان آشنا شد.
به گزارش ایرنا مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در سال 91 تاسیس شد و هم اکنون دارای 13 رشته فنی و مهندسی با 51 عضو هیات علمی و بیش از 2 هزار دانشجو است.
مجتبی شریعتی نیاسر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در اسفراین اظهار داشت: مهارت افزایی و ارتقای توان اشتغالزایی شعار امسال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشگاه ها است و یکی از مصادیق اشتغالزایی در کشور هم نوع ارتباط صنعت و دانشگاه است.
وی بر ماموریت گرایی دانشگاه ها تاکید کرد و افزود: دانشگاه های فنی و مهندسی باید تعامل خود را با بخش صنعت تقویت کنند.
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شکل گیری اندیشه و ارتقای توانمندی های دانشجویان بیشتر در دوره کارشناسی شکل می گیرد، افزود: باید در کنار فراگیری مبانی نظری، ارتباط با صنعت در دانشگاه ها هم فراهم شود.
شریعتی نیاسر گفت: دانشجویان پس از دانش آموختگی تنها با مهارت علمی صرف و نمرات عالی و بدون آموزش مهارت های اجتماعی، نمی توانند در جامعه کاری کنند.
وی افزود: تقویت مهارت های اجتماعی دانشجویان سبب استفاده از تمام ظرفیت های دانشجویان پس از فراغت از تحصیل در جامعه می شود.
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به خراسان شمالی از مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین بازدید کرد و از نزدیک با امکانات آموزشی و پژوهشی و خوابگاه دانشجویان پسر مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی این شهرستان آشنا شد.
به گزارش ایرنا مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در سال 91 تاسیس شد و هم اکنون دارای 13 رشته فنی و مهندسی با 51 عضو هیات علمی و بیش از 2 هزار دانشجو است.
ارسال نظر