|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۲۵۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
روز ۲۶ فروردین ماه مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جمع خبرنگاران از هماهنگی با شهرداران مناطق سیل زده برای نیازسنجی این مناطق خبر داد.
 نماینده شهرداری تهران در استان گلستان از استقرار 100 نیروی جدید خدمات شهری به همراه تجهیزات فنی برای پاکسازی نهایی شهرهای آق‌قلا و گمیشان خبر داد.
اعزام کاروان عملیاتی شهرداری تهران برای پاکسازی نهایی شهرهای آق‌قلا و گمیشان

 مهدی هوشیار نماینده شهرداری تهران در استان گلستان با اشاره به درخواست استاندار گلستان از شهرداری تهران به منظور ادامه حضور در این استان برای پاکسازی نهایی دو شهر آق‌قلا و گمیشان، اظهار کرد: روز گذشته کاروان جدید خدمات شهری شهرداری تهران به همراه 100 نیروی خدمات شهری، 8 دستگاه خاور، 2 دستگاه بابکت، 3 دستگاه واترجت و سایر دستگاه‌های مورد نیاز در دو شهر سیل زده مستقر شدند.

وی ادامه داد: این نیروها قرار است نسبت به جمع آوری گل و لای باقی مانده در شهر و نظافت و شست‌وشوی نهایی اقدام کنند.

نماینده شهرداری تهران در استان گلستان با اشاره به مدت حضور نیروها در این استان تصریح کرد: تا زمان پاکسازی نهایی که حدودا 10-15 روز زمان می‌برد نیروهای خدماتی شهرداری تهران به خدمت رسانی در دو شهر آق‌قلا و گمیشان مشغول هستند و اگر حوادث غیرقابل پیش‌بینی همانند بارندگی‌های شدید اتفاق نیفتد، پاکسازی کامل صورت می‌گیرد؛ اگرچه امروز بارندگی شدید در آق‌قلا کمی وضعیت را نامناسب کرد.

 روز ۲۶ فروردین ماه مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جمع خبرنگاران از هماهنگی با شهرداران مناطق سیل زده برای نیازسنجی این مناطق خبر داد.

وی گفته بود ما در گلستان و لرستان بعد از هماهنگی شهرداران‌شان با شهردار تهران دریافتیم که نیاز به پاکسازی معابر وجود دارد و به همین دلیل ظرف روزهای آینده یک اکیپ مجهز قوی با ۱۵۰ نفر نیرو برای پاکسازی مناطق سیل زده گلستان اعزام می‌شود.

یزدانی خاطرنشان کرده بود که به جهت تخلیه گل و لای از خیابان‌های گلستان امروز (یعنی همان روز ۲۶ فروردین) چند دستگاه واترجت و بابکت و کامیون در قالب تیمی به گلستان اعزام می‌شود.


منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین