|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۲۵۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مادرزن این مرد به دلیل جزئی بودن میزان سوختگی به صورت سرپایی درمان و مرخص شد، اما همسر وی با 80 درصد سوختگی، خودش با 30 درصد و دختربچه اش با 25 درصد سوختگی به بجنورد منتقل شدند که پس از آن دخترش به مشهد اعزام شد.
  مردی 23 ساله در روستای نجف از توابع بخش مرکزی شهرستان مانه و سملقان دیشب به دلیل آنچه که اختلافات خانوادگی عنوان شده، اعضای خانواده اش را به آتش کشید.

رئیس بیمارستان پورسینای مانه و سملقان با تایید این مطلب روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت 21 و 30 دقیقه دیشب روی داد که متعاقب آن نیروهای اورژانس با مراجعه به محل 4 عضو این خانواده را که دچار سوختگی شده بودند، به بیمارستان منتقل کردند.

دکتر حسن برآبادی افزود: این مرد با استفاده از بنزین خود را به اتفاق همسر 21 ساله اش، دختر 2.5 ساله و مادرزنش را آتش زده بود.

وی بیان کرد: مادرزن این مرد به دلیل جزئی بودن میزان سوختگی به صورت سرپایی درمان و مرخص شد، اما همسر وی با 80 درصد سوختگی، خودش با 30 درصد و دختربچه اش با 25 درصد سوختگی به بجنورد منتقل شدند که پس از آن دخترش به مشهد اعزام شد.

ایزانلو، دادستان مانه و سملقان علت این حادثه را اختلافات خانوادگی ذکر کرد و افزود: این زن و شوهر از پیش ترها مشکل داشتند ولی با هم زندگی می کردند که دیشب طی یک درگیری لفظی و بالا گرفتن اختلافات، وی اقدام به آتش زدن خانواده خود کرده بود.

شهرستان مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد و روستای 2 هزار نفری نجف در یک کیلومتری آشخانه، مرکز این شهرستان قرار دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین