|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
امسال جلسه برآورد بودجه با حضور دبیر جشنواره برگزار شد و با یکدیگر به توافق رسیدیم و حتما کل مبلغ را می‌پردازیم. تمام تلاش‌مان بر این است که تا عرق دوستان خشک نشده بودجه را بپردازیم اما تأمین بودجه از طریق وزارتخانه است.
مدیر اداره کل هنرهای نمایشی ابراز امیدواری کرد: بودجه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همزمان با برگزاری این جشنواره یا کمی بعد از اختتامیه آن پرداخت شود.

حسین طاهری در جدیدترین اظهارنظرش درباره پرداخت نشدن بودجه جشنواره تئاتر کودک که از فردا 16 مهرماه آغاز به کار می‌کند، گفت: از آنجا که بودجه امسال اداره کل هنرهای نمایشی نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است و با در نظر گرفتن نرخ تورم و بدهی‌های گذشته، طبیعتا بودجه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز متناسب با سال گذشته است.

وی ادامه داد: امسال جلسه برآورد بودجه با حضور دبیر جشنواره برگزار شد و با یکدیگر به توافق رسیدیم و حتما کل مبلغ را می‌پردازیم. تمام تلاش‌مان بر این است که تا عرق دوستان خشک نشده بودجه را بپردازیم اما تأمین بودجه از طریق وزارتخانه است.

طاهری که در حاشیه نشست خبری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان سخن می‌گفت، ادامه داد: در حال حاضر که در هفتمین ماه سال هستیم نزدیک به 30 درصد بودجه از سوی وزارتخانه رسیده است در حالی که باید بیش از 50 درصد می‌رسید. با همه این‌ها تلاش می‌کنیم بخش عمده‌ای از بودجه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در طول جشنواره و بعد از آن پرداخت شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین