|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۲۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
در یکی از حساس‌ترین دیدارها رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف آتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه‌ پر گل پنج بر صفر به پیروزی رسید تا فاصله‌اش را با صدر جدول کم کند. کریستیانو رونالدو، گلزن پرتغالی رئال در این دیدار توانست برای تیمش هت‌تریک کند.
رئال‌مادرید با هت‌تریک ستاره پرتغالی‌اش برابر بیلبائو به بردی پر گل دست یافت.

هفته‌ هفتم لیگا شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.

در یکی از حساس‌ترین دیدارها رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف آتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه‌ پر گل پنج بر صفر به پیروزی رسید تا فاصله‌اش را با صدر جدول کم کند.

کریستیانو رونالدو، گلزن پرتغالی رئال در این دیدار توانست برای تیمش هت‌تریک کند. او در دقایق 2، 58 و 88 سه گل به ثمر رساند تا با 22 هت‌تریک به رکورد بیشترین هت‌تریک تاریخ اسپانیا دست یابد. در حال حاضر کریستیانو رونالدو در کنار آلفردو دی استفانو، اسطوره فقید رئال‌مادرید و تلمو زارا، مهاجم سال‌های دور بیلبائو با 22 هت‌تریک در صدر قرار دارد.

دو گل دیگر رئال را نیز کریم بنزما در دقایق 41 و 69 به ثمر رساند تا بتواند از فشارهای هواداران خارج شود.

در دیگر دیدار مهم سویا در خانه به مصاف لاکرونیا رفت و موفق شد با نتیجه‌ چهار بر یک به پیروزی برسد تا بتواند به رده سوم جدول صعود کند.

در جدول رده‌بندی لیگا بارسلونا با 19 امتیاز صدرنشین است. والنسیا با 17 امتیاز در رده دوم قرار دارد و سویا با 16 امتیاز سوم است. رئال مادرید نیز پس از شروع ضعیف در لیگای امسال با پیروزی در چند دیدار گذشته خود با 15 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین