|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۲۵۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
 مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیام نوروزی خطاب به همکاران این بانک بزرگ، سال جدید را سال اوج گرفتن مجدد بانک صادرات ایران دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛متن کامل پیام حجت‌اله صیدی به این شرح است:

نوروز ۱۳۹۸ برای خواهران ارجمند و برادران عزیز همکارم در بانک صادرات ایران، از آن روی خجسته‌گی دوچندان دارد که بخش مهمی از تلاش‌هایشان در سال گذشته بر مبنای برنامه بازآفرینی بانک به ثمر نشست و با کاهش زیان، افزایش سرمایه و بهبود کمیت و کیفیت خدمات و سهم بازار، توانستند بانک بزرگ خودشان را در آستانه جهشی بزرگ قرار دهند که ورود به منطقه سودآوری است. پس از عرض مبارک‌باد خالصانه، جا دارد دست یکایک همکاران عزیزم را به گرمی فشرده و قدردان تلاش‌های ارزشمندشان در سال گذشته باشم.

سال نو،‌ سال اوج گرفتن بانک قدرتمند صادرات است برای درخششی دوباره در پهنه اقتصاد کشور و خدمت‌رسانی به مردم و مشتریانی که سرمایه اصلی بانک به شمار می‌آیند. این هدف جز با تحقق سه شرط، به دست نمی‌آید: توکل به فضل الهی، برنامه‌محوری و تلاش بی‌وقفه برای اجرای برنامه‌ها.

اکنون که برنامه جهش بزرگ به تفکیک تک‌تک واحدهای بانک و شعب گسترده آن، تدوین و ابلاغ شده است، باید همه با هم عهد ببندیم تا به فضل بی‌کران الهی، آستین همت بالا زده و به دور از درنگ و کندی و با جهد و کوششی شبانه‌روزی برنامه عملیاتی سال را در کانون توجه قرار داده و جز تحقق آن در سال ۱۳۹۸ به چیز دیگری نیاندیشیم. ارتقای بانک در سال جدید، مأموریت ذاتی یکایک ماست که امیدوارم در سایه همدلی و هماهنگی و پرهیز از حاشیه‌ها و درجازدن‌ها به طور کامل محقق شود. با وجود پیروزی‌های سال گذشته، کار ارزش‌آفرین کارکنان بانک صادرات ایران تمام نشده و هزار کار دیگر در برنامه دارند تا بانک خود را به اوج برسانند. 

گمان مبر که به پایان رسید کار مغان
هزار بادهٔ ناخورده در رگ تاک است
چمن خوش است ولیکن چو غنچه نتوان زیست
قبای زندگیش از دم صبا چاک است
اگر ز رمز حیات آگهی مجوی و مگیر
دلی که از خلش خار آرزو پاک است
به خود خزیده و محکم چو کوهساران‌زی
چو خش مزی که هوا تیز و شعله بی‌باک است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین