|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۵۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب برای بهره مندی از کسرخدمت ایثارگری والدین یا معافیت به ازای 28 یا 29 ماه سابقه ایثارگری والدین، تا 12 فروردین سال 98 فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای اعزام به خدمت اقدام کنند.
 رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب برای بهره مندی از کسرخدمت ایثارگری والدین یا معافیت به ازای 28 یا 29 ماه سابقه ایثارگری والدین، تا 12 فروردین سال 98 فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای اعزام به خدمت اقدام کنند.

به گزارش پلیس، سردار بهرام نوروزی روز یکشنبه افزود: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ ایثار و ایثارگری، فرصتی ایجاد شده تا سربازان حین خدمت که اضافه خدمت سنواتی دارند و مشمولانی که به علت غیبت، امکان بهره مندی از کسرخدمت ایثارگری والدین یا معافیت به ازای 28 یا 29 ماه سابقه ایثارگر را نداشته اند، بتوانند با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، از این تسهیلات بهره مند شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد: سربازان حین خدمت که دارای غیبت اولیه یا سنواتی هستند نیز می توانند از کسرخدمت ایثارگری والدین بهره مند شوند که باید برای دریافت گواهی مربوطه به یگان خدمتی والدین خود مراجعه تا سوابق آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت شود.

وی اضافه کرد: این تسهیلات فقط شامل آن دسته از مشمولان غایبی می شود که تا پایان روز کاری 12 فروردین سال 98 به دفاتر (پلیس+10) مراجعه و درخواست خود را برای اعزام به خدمت ثبت کنند و در صورتی که واجد شرایط معافیت به واسطه امتیاز 28 و 29 ماه سابقه ایثارگری باشند، از خدمت سربازی معاف و در غیر این صورت پس از اشتغال به خدمت، به ازای هر ماه ایثارگری یا هر درصد جانبازی والدین، از 12 روز کسرخدمت برخوردار می شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اضافه کرد: بخشش اضافه خدمت مشمولان برای بهره مندی از کسرخدمت ایثارگری والدین یا معافیت 28 و 29 ماه ایثارگری، فقط تا تاریخ دوازدهم فروردین سال 98 بوده و بعد از این تاریخ، طبق روال گذشته غیبت مانع بهره مندی از این امتیازات خواهد بود.

وی ادامه داد: مشمولانی که در حال حاضر معافیت تحصیلی دارند یا افرادی که هنوز به سن مشمولیت نرسیده اند، در صورت ورود به غیبت در آینده مجاز به استفاده از این تسهیلات نخواهند بود.

سردار نوروزی با تاکید بر اینکه کسرخدمت ایثارگری به سربازان حین خدمت تعلق می گیرد، گفت: آن دسته از مشمولان غایب که برای بهره مندی از کسرخدمت ایثارگری، وضعیت خدمتی خود را از طریق دفاتر (پلیس+10) تعیین تکلیف کرده اند ولی در تاریخ اعزام به خدمت تعیین شده از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا، برای اعزام به مراکز آموزش نیروهای مسلح خود را معرفی نکنند و مجددا مرتکب غیبت شوند، نمی توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح به ازای هر ماه حضور در جبهه، هر درصد جانبازی مورد تایید بنیاد شهید یا هر ماه اسارت، 12 روز کسرخدمت به فرزندان ایثارگران که به خدمت سربازی اعزام شده اند، تعلق می گیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین