|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۵۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۲۸ بهمن) در شرایط مطلوب است و همراه با کاهش میزان ناپایداری جوی تا فردا (۲۹ بهمن) انتظار می‌رود به تدریج بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده شود.
 مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه میانگین کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران در شرایط پاک قرار داشت، گفت: طی امروز (۲۸ بهمن) نیز هوای پایتخت در شرایط سالم قرار دارد.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا برای امروز (۲۸ بهمن) نشان دهنده وزش باد نسبتاً شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - شمال‌غربی است که در پراکندگی آلاینده‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه به تدریج از شبانگاه امروز (۲۸ بهمن) از میزان ناپایداری جوی و سرعت باد کاسته می‌شود، تصریح کرد: با تداوم این وضعیت جوی تا فردا (۲۹ بهمن) برای برخی ساعات وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران همچنین دمای هوا در پایتخت تا روز آینده افزایش جزئی خواهد یافت.

شهبازی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۲۸ بهمن) در شرایط مطلوب است و همراه با کاهش میزان ناپایداری جوی تا فردا (۲۹ بهمن) انتظار می‌رود به تدریج بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۳۴ در شرایط پاک قرار داشت، تصریح کرد: میانگین کیفیت هوا هم اکنون با شاخص میانگین ۵۲ در شرایط سالم است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین