|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۵۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
سیلوی ۲۰ هزار تنی ساوه با هدف ذخیره‌سازی استاندارد گندم خریداری شده از کشاورزان در منطقه با توجه به عدم کفایت ظرفیت سیلوی قدیمی موجود و همچنین امکان ذخیره‌سازی بلندمدت با حفظ پارامترهای غذایی و امکان مدیریت تفکیک و اختلاف گونه‌های مختلف گندم در چهار کندوی متفاوت و امکان استفاده در هر زمان مورد نیاز احداث شده است.
 همزمان با دهه مبارک فجر استاندار مرکزی سیلوی ۲۰ هزار تنی فلزی ساوه را افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا، سیلوی ۲۰ هزار تنی ساوه با هدف ذخیره‌سازی استاندارد گندم خریداری شده از کشاورزان در منطقه با توجه به عدم کفایت ظرفیت سیلوی قدیمی موجود و همچنین امکان ذخیره‌سازی بلندمدت با حفظ پارامترهای غذایی و امکان مدیریت تفکیک و اختلاف گونه‌های مختلف گندم در چهار کندوی متفاوت و امکان استفاده در هر زمان مورد نیاز احداث شده است.

در سال ۱۳۹۷ با تغییرات مدیریتی و تأمین اعتبار به میزان ۱۶ میلیارد ریال توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران عملیات تکمیلی پروژه تسریع شد و در نهایت با هزینه کل بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری رسید.

‏این سیلو با ظرفیت دینامیکی ماشین‌آلات و بارگیری گندم به میزان ۲۰۰ تن بر ساعت با برخورداری از اتاق کنترل و مونیتورینگ و سیستم کنترل plc جهت کنترل تمام اتوماتیک تجهیزات و ماشین‌آلات سیلو احداث شده است.

وجود چهار کندوی فلزی استوانه‌ای کف تخت با ورق‌های موجدار گالوانیزه از معتبرترین کارخانه‌های سیلوسازی اروپایی با ظرفیت هر کندو حدود ۵ هزار تن مجهز به شبکه‌های هوادهی در سیستم کنترل و پایش دمای داخل کندوها و سیستم سطح‌سنج برای برآورد دقیقی گندم ذخیره شده از مزایای این سیلو است.

احداث سوله سرپوشیده واردات و صادرات گندم به مساحت ۳۵۰ متر مربع، احداث دو عدد بونکر فلزی جهت صادرات گندم با ظرفیت حدود ۸۰ مترمکعب جهت ذخیره خاک و فضولات با ظرفیت حدود ۶۰ مترمکعب از دیگر مزایای این سیلوی ۲۰ هزار تنی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین