|
|
امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
»
کد خبر: ۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد سوریه همچنان به جنگ خود با تروریسم ادامه خواهد داد و برای دفع هر گونه تجاوز آماده است و اجازه نخواهد داد متجاوزان به اهدافشان دست یابند.
تدبیر و امید"عمران الزعبی" خاطر نشان کرد: سوریه به جنگ خود با تروریسمی که آن را هدف قرار داده ادامه خواهد داد و هرگز اجازه نخواهد داد جنگی که کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی برای آن آماده می شوند، اهداف خود از طریق تکفیریها و تروریستها را محقق کند.

الزعبی در دیدار با هیاتی از تشکلهای مردمی و پارلمانی اردن که به سوریه سفر کرده است، تاکید کرد سوریه برای دفع هرگونه تجاوزی آماده است و این تجاوز پاسخی به عملیات موفقیت آمیز ارتش سوریه و پیروزیهایش است که در رویارویی با گروههای تروریستی مسلح به ویژه در غوطه شرقی و ضربه زدن به دولتهای توطئه گر برای هدف قرار دادن دمشق به دست آورده است.

وی خاطر نشان کرد ادعاها مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی و  تلاشها برای متهم کردن دولت سوریه بی اساس است و فیلمهایی که نمایش داده شده، ساختگی است و دولت سوریه تمام مدارک و اسناد خود را در خصوص استفاده گروههای تروریستی مسلح مورد حمایت غرب از سلاح شیمیایی بر ضد ملت و ارتش سوریه به کمیته تحقیق بین المللی ارائه خواهد کرد.

الزعبی تاکید کرد ارتش سوریه هرگز چنین سلاحی را مورد استفاده قرار نمی دهد و بسیاری از سربازانش به سبب استفاده افراد مسلح از این گونه سلاح مجروح شده اند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه تصریح کرد نشست روسای ستاد مشترک ارتشهای 10 کشور برای تصمیم گیری در خصوص تجاوز به سوریه که در اردن برگزار شد با روابط حسن همجواری منافات دارد و اینکه اردن گفته است اجازه استفاده از خاک خود را برای حمله به سوریه نخواهد داد، مساله ای عادی است.

الزعبی تاکید کرد تجاوز غرب به سوریه، تبعات خطرناک و وخیمی برای منطقه خواهد داشت.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین