|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۴۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
مکلین که اینک وارد چهل و یکمین سال زندگی خود می‌شود، قبل از آغاز سفر فضایی با سایوز ام.اس-11, با پسر 4 ساله‌اش چند عکس گرفت که انتشار آنها با استقبال علاقمندان در دنیای مجازی واقع شده است.
گرچه از پرواز آنا فیشر نخستین زن فضانورد که به عنوان "نخستین مادری که به فضا" سفر کرد سال‌ها می‌گذرد، موضوع مادرانی که به فضا سفر می‌کنند تقریبا هیچ‌گاه مطرح نبود و به ندرت دیده شده که از زنان فضانورد در مورد مسایل خانوادگی خبری منتشر شود و این زاویه از زندگی آنها در رسانه‌های همگانی مطرح گردد.

 بنا به دلیل ناگفته‌ای، ناسا از انتشار اطلاعات در مورد اعضای خانواده فضانوردان این سازمان خودداری می‌کند و کمتر عکس و خبر درباره اعضای خانواده فضانوردان منتشر می‌شود. به همین دلیل انتشار عکس‌های آنه مکلین فضانوردی که اینک در ایستگاه فضایی بین‌المللی بسر می برد با فرزندش‌اش انعکاس وسیعی داشته و مورد توجه قرار گرفته است.

مکلین که اینک وارد چهل و یکمین سال زندگی خود می‌شود، قبل از آغاز سفر فضایی با سایوز ام.اس-11,  با پسر 4 ساله‌اش چند عکس گرفت که انتشار آنها با استقبال علاقمندان در دنیای مجازی واقع شده است. مکلین افسر ارتش آمریکا است که تحصیلات خود را با مدرک کارشناسی ارشد هوانوردی از دانشگاه نظامی وست پوینت، کارشناسی ارشد مهندسی هوافضا از دانشگاه بات انگلیس و مدرک کارشناسی علوم بین‌المللی از دانشگاه بریستول به پایان رسانده که البته باید به آنها مدرک فضانوردی از مرکز فضایی جانسون و دانشگاه یوری گاگارین را هم اضافه کرد.










منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین