|
|
امروز: پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۲
کد خبر: ۲۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
رییس جمهوری با بیان این که ایثارگر برای حزب و جناحی خاص ایثارگری نکرده بلکه ایستادگی و مقاومتش برای آرمان ها و اهداف بلند و عزت و شرف مردم بوده است، گفت: ایثارگری یک فرهنگ است و این فرهنگ باید جاودانه بماند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار با ایثارگران استان خراسان رضوی که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای مشهد مقدس برگزار شد، افزود: البته اشکالی ندارد که ایثارگر علاقه ای به جناحی داشته باشد اما هیچ ایثارگری، ایثارگری خود را فدای هیچ جناحی نخواهد کرد.

رییس جمهوری تاکید کرد: ایثارگر طرفش خدا و بهشت جاودان است و این مخصوص جنگ و جهاد نیست.

روحانی با بیان این که افتخار ما این است که خدمتگزار ایثارگران باشیم، اضافه کرد: گرچه شما ایثارگران برای سهمیه و امتیاز به صحنه نبرد نرفتید بلکه با خدایتان معامله کرده اید اما دولت وظیفه خود می داند که به ایثارگران خدمت کند.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به حضور مردم مشهد و خراسان رضوی در دوران انقلاب و پس از آن اشاره کرد و گفت: این سرزمین برای حجاب و عفت جنگید، مبارزه کرد و خون داد و پیکرهای بی جان بر روی سنگ فرش های مسجد گوهرشاد به زمین افتاد اما از عفاف دفاع کرده است و دفاع می کند.

رییس دولت تدبیر و امید تصریح کرد: این سرزمین نخواهد گذاشت آن میراث شوم خاندان جنایتکار پهلوی روزی بخواهد در این سرزمین دوباره خودنمایی کند.

روحانی خاطرنشان کرد: این سرزمین، سرزمین جهاد، ایستادگی و مقاومت بود و همه اینها از خاندان رسالت و ولایت علوی و رضوی است.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین