|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۳۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
نباید تعارض به منافع میان بالادستی‌ها و گروه کارآفرین جامعه وجود داشته باشد. این بالادستی‌ها هستند که باید خود را با منافع کارآفرینان تطبیق دهند. ازسویی باید شرایطی باشد که شرکت‌ها در این حوزه بتوانند با هم رقابت کنند. ما نباید در این فضا با آنها مخالفت کنیم چراکه اگر آنها را امروز از در بیرون کنیم، فردا از پنجره وارد می‌شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نباید میان منافع گروه‌ کارآفرین و منافع بالادستی تعارضی وجود داشته باشد.

محمد شریعتمداری در همایش هفته جهانی کارآفرینی گفت: نباید تعارض به منافع میان بالادستی‌ها و گروه کارآفرین جامعه وجود داشته باشد. این بالادستی‌ها هستند که باید خود را با منافع کارآفرینان تطبیق دهند. ازسویی باید شرایطی باشد که شرکت‌ها در این حوزه بتوانند با هم رقابت کنند. ما نباید در این فضا با آنها مخالفت کنیم چراکه اگر آنها را امروز از در بیرون کنیم، فردا از پنجره وارد می‌شوند.

وی افزود: شما کارآفرینان کاری نکرده‌اید که بخواهند با شما برخورد کنند. شما تنها از توسعه اقتصادی صحبت می‌کنید حالا بگذارید شورای نگهبان شش تا پیر و پاتالی مثل من را رد صلاحیت کنند. با شماها که کاری ندارند.

شریعتمداری افزود: شما کارآفرینان باید اندیشه‌های خود را مستقر کنید و قانون هم باید به نحوی باشد که شرایط کار را برای شما فراهم کند. قانونی که مجلس در زمینه کنار گذاشتن بازنشسته‌ها وضع کرده، قانون خوبی است، باید پیرها صندلی‌های مدیریتی را ول کنند و اجازه دهند که جوانانی مثل شما پشت آن بنشینند. من در بازدیدی که از کارخانه شیشه ایران داشتم، دیدم که مدیریت شش جوان تحصیلکرده را در حوزه خود به کار گمارده تا از پتانسیل‌های آنها استفاده کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: امیدوارم که ایران هر روز با کارآفرینی بیشتر شایسته‌تر از دیروز باشد.


منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین