|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۳۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
وی بلافاصله در نشستی خبری به دفاع از عملکرد خود پرداخت و با بیان اینکه اگر منظور از تعامل این است که خارج از ضوابط، کاری انجام بشود قدمی خارج از ضوابط شورا نه در اینجا و نه در شهرهای بعدی برنخواهم داشت.
انتخاب شهردار آبیک به معمای پیچیده‌ای تبدیل شده و معلوم نیست آیا مدیر جدیدی برای پست شهرداری شهری انتخاب خواهد شد یا گزینه قبلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 سعید آگشته شهردار وقت آبیک 5 آبان ماه 97  با رای پنج عضو شورای شهر آبیک به دلیل آنچه که اقدامات خارج از ضوابط عنوان شد از سمت خود برکنار شد.

وی بلافاصله در نشستی خبری به دفاع از  عملکرد خود پرداخت و با بیان اینکه اگر منظور از تعامل این است که خارج از ضوابط، کاری انجام بشود قدمی خارج از ضوابط شورا نه در اینجا و نه در شهرهای بعدی برنخواهم داشت.

وی همچنین در این جلسه با تاکید برشفافیت درصدور مجوز ساخت و سازها بشدت از عملکرد مالی خود دفاع کرد.

پس از  این جلسه  و درست یک روز بعد از برکناری از شهرداری آبیک در خبری عجیب و غافلگیرکننده خبر رسید وی با 7 رای اعضای شورای شهر پرند به سمت شهردار پرند منصوب شده‌است و این درحالی بود که هنوز وضعیت استیضاح وی در آبیک مشخص نبود. پس از حدود دو هفته  از سوی فرمانداری اعلام شد که روند انجام استیضاح قانونی نبوده وکمیته انطباق رای به ابطال این استیضاح داده است

با اعلام رای کمیته انطباق باردیگر شایعه بازگشت آگشته به شهرداری آبیک قوت گرفت اما  وی تمایلی به بازگشت به شهرداری آبیک ندارد.

سعید آگشته در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت:‌ پس از رای کمیته انطباق مبنی بر ابطال استیضاح اینجانب، قصد بازگشت به شهرداری آبیک را ندارم و امروز استعفای خود را تقدیم شورای شهر آبیک کردم.

وی افزود: بنده همچنان شهردار منتخب پرند هستم و ترجیح می‌دهم در این مسئولیت به فعالیت خود ادامه دهم.

در همین حال بنظر می‌رسد مسئولان شورای شهر آبیک همچنان از مجاری قانونی پیگیر استیضاح شهردار برکنار شده آبیک هستند و ترجیح می‌دهند هرگونه تغییر در این مسئولیت از طریق قانون انجام شود.

الله‌یار مهدی رئیس شورای شهر آبیک در این خصوص  گفت: موافقت و یا عدم موافقت با استعفای سعید آگشته مبنی بر رای اعضای شورا در جلسه 8 صبح روز شنبه مشخص خواهد شد.

حالا باید منتظر ماند و دید معمای پیچیده شهرداری آبیک چه سرانجامی خواهد یافت آیا بار دیگر شهردار سابق به مسئولیت خود باز می‌گردد یا گزینه جدیدی در راس شهرداری این شهر قرار خواهد گرفت.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین