|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۲۳۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
با این نتیجه استقلال ۱۵ امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. ماشین‌سازی نیز با یازده امتیاز از یازده باززی در رده یازدهم قرار گرفت.
مصاف ماشین سازی و استقلال با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته یازدهم لیگ برتر با برگزاری دیدار دو تیم ماشین‌سازی و استقلال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز پیگیری شد. این دیدار نه چندان جذاب با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با این نتیجه استقلال ۱۵ امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. ماشین‌سازی نیز با یازده امتیاز از یازده باززی در رده یازدهم قرار گرفت.

همام طارق از استقلال با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

نیمه نخست

نخستین موقعیت این دیدار به لطف اشتباه سهرابیان و فرصت طلبی رضا خالقی‌فر روی دروازه استقلال خلق شد اما ضربه محکم و قدرتی مهاجم ماشین‌سازی با اختلاف اندک به تور کنار دروازه برخورد کرد و دروازه استقلال باز نشد. ماشین‌سازی در ده دقیقه نخست بازی می‌توانست به گل برسد اما استقلال رفته رفته سوار بر توپ و میدان شد که بهترین فرصت آبی‌ها را مهدی قائدی در موقعیت تک به تک توپ را به تبریزی پاس نداد و در عوض شوت او را دخسوس ضربه دفع کرد. در ادامه بازی موقعیت خاصی نداشت و مهم‌ترین اتفاق این نیمه مصدومیت مجدد علی کریمی و خروج او از میدان بود.

نیمه دوم

ماشین‌سازی نیمه دوم را هم با یک موقعیت خیلی خوب آغاز کرد که موسوی شوت خود را دقیقا به جایی زد که رحمتی قرار داشت و توپ او با برخورد به پای رحمتی دفع شد و بازیکنان استقلال نفس راحتی کشیدند.  بازی تا دقیقه ۵۷ آرام دنبال و کم حادثه دنبال شد تا اینکه مرتضی تبریزی در محوطه جریمه ماشین‌سازی صاحب فرصت گلزنی شد اما نتوانست به موقع ضربه خود را بزند و در نهایت این فرصت از دست رفت. استقلالی‌ها در دقیقه ۶۷ صاحب موقعیت خطرناکی شدند که مهاجمان در سه مرحله متوالی مغلوب دخسوس و مدافعان ماشین‌سازی شدند و نتوانستند دروازه باز کنند. در ادامه نیز هر دو تیم حملات نه چندان زهرداری روی دروازه همدیگر داشتند اما نتوانستند به گل برتری دست یابند و در نهایت به تساوی رضایت دادند.

ترکیب ماشین‌سازی: فرناندو دخسوس، احمد موسوی، محمد اهل شاخه، محمد حسین کنعانی زادگان، عزیز معبودی، سیدمحمد خرم الحسینی (اسماعیل فرهادی ۷۲)، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید کریمی، توحید غلامی و رضا خالقی فر.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی مهر، فرشید باقری، علی کریمی (رضا آذری ۳۷)، طارق همام، اللهیار صیادمنش (میثم تیموری ۸۳)، مهدی قائدی (جابر انصاری ۴۶) و مرتضی تبریزی.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین