|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۳۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
این متهم، دستگیر و به همراه اموال مسروقه‌ای که همراه داشت به کلانتری منتقل شد و با انجام بازجویی‌ها در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از خودروهای شهروندان اعتراف کرد و همچنین در بررسی های انجام شده مشخص شد تا کنون ۱۴ فقره سابقه سرقت دارد.
رئیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان از دستگیری یک سارق سابقه دار در این محدوده خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در خیابان نوفل لوشاتو بودند که سارقی در حال سرقت از یک خودرو توجه آن‌ها را جلب کرد، در همین راستا ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و برای دستگیری وی اقدام کردند.

وی افزود: این متهم، دستگیر و به همراه اموال مسروقه‌ای که همراه داشت به کلانتری منتقل شد و با انجام بازجویی‌ها در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت از خودروهای شهروندان اعتراف کرد و همچنین در بررسی های انجام شده مشخص شد تا کنون ۱۴ فقره سابقه سرقت دارد.

حسنوند ادامه داد: مالک خودرو مسروقه نیز که یکی از کسبه همان محدوده بود، شناسایی و به کلانتری دعوت شد و با تحقیقات انجام شده هفت تن از مالباختگان که اموالشان از سوی این سارق به سرقت رفته بود، به کلانتری دعوت شده، اموال خود را شناسایی و از سارق شکایت کردند، متهم نیز پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین