|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۳۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
تیم فوتبال اینترمیلان تا هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا 54 میلیون یورو درآمد زایی داشته است.
 تیم فوتبال اینترمیلان تا هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا 54 میلیون یورو درآمد زایی داشته است.

تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا تا به اینجای فصل جاری ،حدود 54 میلیون یورو از فروش بلیط و حضور در لیگ قهرمانان، درآمد کسب کرده است.

نراتزوری برای اولین بار پس از فصل 2012-2011 در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده و از دو بازی خود در برابر تاتنهام هاتسپر و PSV آیندهون دو پیروزی به دست آورده است.
طبق آمار منتشر شده از سوی گازتا دلو اسپورت، این باشگاه بابت حضور در مرحله گروهی 38.9 میلیون یورو کسب کرده است.

بابت هر پیروزی خود نیز 2.7 میلیون یورو به دست آورده و چنانچه به جمع 16 تیم پایانی راه یابد 9.5 میلیون یوروی دیگر نیز قطعی خواهد شد.
علاوه بر این، اینتر میلان از پنج بازی خانگی تا کنون حدود 10 میلیون یورو به دست آورده که 3.5 میلیون یورو آن از بازی در برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان بوده است.
این رقم در مجموع به مبلغ 54 میلیون یورو می رسد که قطعا بیشتر هم خواهد شد،زیرا بلیت بازی های این تیم برای مسابقات خانگی برابر میلان و بارسلونا نیز به طور کامل فروخته شده است.
پولی که در حال حاضر اینتر میلان تا اینجای فصل به دست آورده معادل 20 درصد کل درآمد فصل گذشته این تیم تا روز 30 ژوئن را نشان می دهد.
تمدید قرارداد بروزوویچ
خبر دیگر از اینتر میلان این که مارسلو بروزوویچ هافبک کروات این تیم قصد دارد قراردادی جدیدی با اینتر منعقد کند که او را تا سال 2021 به نراتزوری متعهد خواهد کرد.
طبق اعلام نشریه توتواسپورت، دو طرف برای عقد قراردادی جدید به توافق رسیده‌اند و مبلغ دستمزد این بازیکن 25 ساله از 2.4 میلیون یورو در سال به 3 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین