|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۳۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
تجهیزاتی را به سوریه صادر کرده و همه اقدامات را به همراه آموزش نیروها و ارتباط دادن آن به شبکه یکپارچه تا بیستم اکتبر تکمیل خواهیم کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم از وجود سامانه موشکی "اس-۳۰۰" در سوریه ناخشنود است اما نمی‌تواند حمله به پایگاه‌ها در این کشور را متوقف کند.

به نقل از النشره، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل گفت: ما از وجود سامانه موشکی "اس-۳۰۰" در سوریه ناراضی هستیم اما نمی‌توانیم عملیات نظامی خود در این کشور را متوقف کنیم.

پیشتر سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در نشستی با اعضای شورای امنیت این کشور گفته بود: برخی تدابیر را جهت تقویت سیستم‌های دفاع هوایی سوریه اجرایی کردیم که هدف از آن در درجه اول حفاظت از ارتش خودمان است و طبق دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه سامانه موشکی "اس-۳۰۰" را به سوریه وارد کردیم که شامل ۴۹ واحد تجهیزاتی از جمله رادارهای حس‌گر، سامانه‌های اصلی شناسایی، تجهیزات کنترلی و پرتابگر است.

وی در ارتباط با سامانه کنترل یکپارچه شبکه دفاع هوایی هم گفت: تجهیزاتی را به سوریه صادر کرده و همه اقدامات را به همراه آموزش نیروها و ارتباط دادن آن به شبکه یکپارچه تا بیستم اکتبر تکمیل خواهیم کرد.

شویگو مدت زمان مطلوب برای آموزش نیروهای نظامی سوریه را سه ماه دانست و گفت، این آموزش‌ها آغاز شده است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین