|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۳۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیمش مقابل الدحیل قطر و سپیدرود رشت گفت: بازیکنان با روحیه بسیار خوبی به مصاف استقلال می‌روند تا بهتر و با انگیزه بیشتر بازی کنند.
 مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیمش مقابل الدحیل قطر و سپیدرود رشت گفت: بازیکنان با روحیه بسیار خوبی به مصاف استقلال می‌روند تا بهتر و با انگیزه بیشتر بازی کنند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس با یک گل مقابل سپیدرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان ما با احتیاط بیشتری بازی کردند چراکه در صورت مصدومیت هر کدام از بازیکنان به مشکل برمی‌خوردیم. شاهد بودیم که با این وجود موقعیت‌های زیادی تبدیل به گل نشد و همین موضوع روی اعصاب و روان بازیکنان و هواداران بود.

مدیرعامل پرسپولیس با ابراز خوشحالی از کسب سه امتیاز این دیدار یادآور شد: با کسب سه امتیاز این دیدار و پیروزی مقابل الدحیل قطر روحیه خوبی را قبل از داربی به دست آوردیم تا مقابل استقلال بهتر و با انگیزه بیشتر بازی کنیم.

او با اشاره به تعهداتی که مدیران سابق پرسپولیس نسبت به علی دایی به وجود آورده بودند، گفت: با توافقی که با آقای دایی صورت گرفت قرار است مالیات او را ما پرداخت کنیم و پرداختی‌هایی هم به او داشتیم که منجر به حل پرونده مالی با علی دایی شد و در نهایت تا این لحظه هیچ خطری ما را برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تهدید نمی‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس نسبت به برنامه تیمش در روزهای آینده و حضور در داربی و مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما هیچ درخواستی برای تغییر بازی‌ها نداریم و همیشه آماده حضور در مسابقات هستیم.

گرشاسبی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش به شرط برگزاری همه برنامه‌ها و اردوهای تیم ملی با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کرده و این موضوع نیازمند تعامل و همکاری باشگاه‌هاست، گفت: درباره این موضوع اظهارنظری نداشته باشم بهتر است اما انتظار داریم کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه حضور داشته باشند و بازی‌های ما را مشاهده کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین