|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۲۲۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
بازی با حملات پرسپولیس آغاز شد و شاگردان برانکو بازی را در دست گرفتند اما نتوانستند موقعیت خاصی را روی دروازه میلاد فراهانی ایجاد کنند.
دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته چهارم در ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی با حملات پرسپولیس آغاز شد و شاگردان برانکو بازی را در دست گرفتند اما نتوانستند موقعیت خاصی را روی دروازه میلاد فراهانی ایجاد کنند.

شالگردان ویسی که در موضع دفاعی قرار گرفته بودند، دل به ضد حملات بسته بودند که واکنش بیرانوند باعث شد تا دروازه سرخ‌ها کماکان در لیگ هجدهم بسته بماند.

حملات سرخ‌ها باز هم ادامه پیدا کرد و عالیشاه فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر عجیب این بازیکن از خط طولی زمین به بیرون رفت.

در نهایت تلاش دو تیم در نیمه اول نتیجه‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و علی علیپور

ترکیب نفت مسجد سلیمان: میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، یوسف وکیا، میلاد خدایی‌اصل، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، محمود قائدرحمتی، پیمان میری، فرشید مهمدی و عباس عسگری

در دیگر دیدار همزمان با این دیدار استقلال خوزستان توانسته با یک گل صنعت نفت را در آبادان  شکست دهد. تک گل شاگردان یزدی را وحید نامداری در دقیقه ۲۶ به ثمر رساند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین