|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۲۲۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
رئال مادرید با درخشش دیگو کاستا توانست رئال مادرید را در سوپر جام اروپا با نتیجه 4 بر دو شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این مهاجم برزیلی تبار در این دیدار درخشید و دو بار موفق به گلزنی شد.
 مهاجم جنجالی اتلتیکو مادرید به درگیری که با راموس داشت واکنش نشان داد.

 به نقل از مارکا، رئال مادرید با درخشش دیگو کاستا توانست رئال مادرید را در سوپر جام اروپا با نتیجه 4 بر دو شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این مهاجم برزیلی تبار در این دیدار درخشید و دو بار موفق به گلزنی شد.

او بعد از بازی گفت: می دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم اما انگیزه بالای برای پیروزی و قهرمانی داشتیم و خوشبختانه به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا کردیم. برای پیروز شدن در این دیدار باید نهایت تمرکز خود را به کار می گرفتیم. توانستیم بازی را به سود خود تغییر دهیم هر چند که از حریف عقب افتادیم.

کاستا ادامه داد: کلید پیروزی ما در این دیدار بازی گروهی و تواضع بود. با تمرکز بالایی که داشتیم به هدف بزرگ خود دست پیدا کردیم. پیروزی بزرگی را به دست آورده‌ایم و باید هم خوشحال باشیم. رئال مادرید پیش از این دو بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا را ما را شکست داد اما خوشبختانه در این فینال ما پیروز شدیم.

این مهاجم جنجالی درباره درگیری که با سرخیو راموس داشت، گفت: همه می دانند که من چقدر راموس را دوست دارم اما آنچه در زمین رخ می دهد متفاوت است. من احترام زیادی را به راموس می گذارم و باید بگویم که او در تیم ملی کمک زیادی به من کرد اما نباید فراموش کرد که در زمین ما با هم رقیب هستیم و باید برای موفقیت تیم خود بجنگیم. در پایان بازی با هم دست دادیم و همه چیز تمام شد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین