|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۲۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
در حاشیه دولت یک تفاهم‌نامه با وزارت کشور امضا کردیم که در زمینه توانمندسازی و تقویت اجتماعی سمن‌ها است تا صدور مجوز فعالیت آن‌ها تسهیل شود.
 وزیر ورزش و جوانان از برطرف شدن مشکل سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، مسعود سلطانی‌فر در پایان جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین فعالیت وزارت‌خانه متبوعش گفت: یکی از موارد مطرح شده در جلسه اخیرتصویب اساس‌نامه کمیته ملی پاراالمپیک بود،‌ بر اساس توافقات صورت گرفته، مقرر شد اساس‌نامه جدید این کمیته را تقدیم دولت کنیم که ۶ جلسه در کمیسیون تحصصی بررسی و امروز به تصویب رسید .

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه موانع و موارد برای استقلال این کمیته از سرراه برداشته شده است.

وی درباره دیگر مصوبه امروز وزارت ورزش و جوانان در هیأت دولت گفت: در حاشیه دولت یک تفاهم‌نامه با وزارت کشور امضا کردیم که در زمینه توانمندسازی و تقویت اجتماعی سمن‌ها است تا صدور مجوز فعالیت آن‌ها تسهیل شود. ان‌شاالله امیدوار هستیم نزدیک به ۲۰۰۰ سازمان مردم نهاد که توسط وزارت ورزش و جوانان احداث شده به فعالیت‌های اجتماعی بپردازند.

سلطانی‌فر درباره بدهی باشگاه‌های پایتخت و سایر بدهی‌ها در فدراسیون فوتبال گفت: از سال گذشته با سامان‌دهی دقیقی که در وضعیت دو باشگاه انجام دادیم و با بررسی وضعیت اسپانسرینگ و سایر موارد بیش از ۸۰ درصد بدهی‌های قطعی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: لیست‌هایی که مطرح می‌شود اعادهایی از سوی افراد حقیقی و حقوقی است که باید یا به تائید AFC و یا فدارسیون فوتبال برسد.

وزیر ورزش در خصوص برطرف کردن مشکل سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مشکل فدارسیون فوتبال با کیروش در حال حل شدن است .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین