|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۲۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
از این رو ما تمام کسانی که در یگان های نیروی زمینی دارای اندیشه‌های نورانی هستند و می‌توانند استعدادهای خود را در قالب اختراعات و ایجاد طرح ارائه دهند، تشویق و ترغیب می‌کنیم.
  فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش، در تمام عرصه های دفاعی روی پای خود ایستاده و به خودکفایی رسیده اند و می توانیم این توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادر هم قرار دهیم.

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اوامر مطاع رهبر معظم انقلاب، یکی از عرصه های مهم روی پای خود ایستادن و خودکفایی در عرصه دفاعی است.

وی ادامه داد: از این رو ما تمام کسانی که در یگان های نیروی زمینی دارای اندیشه‌های نورانی هستند و می‌توانند استعدادهای خود را در قالب اختراعات و ایجاد طرح ارائه دهند، تشویق و ترغیب می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: تمام کسانی که می توانند ابداعات و اختراعاتی داشته باشند، طرح‌های خود را در قالب این جشنواره هر 6 ماه یک‌ بار در تهران متمرکز می‌کنیم و داوران و بهره‌برداران عرصه‌های مختلف دفاعی از این دستاوردها بازدید می کنند و آنچه راکه مورد نیازشان باشد، به تولید انبوه می‌رسانیم.

امیر سرتیپ حیدری خاطر نشان کرد: در قالب طرح لبیک 28 از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت کرده‌ایم و امروز ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داریم و این دستاوردها می تواند علاوه بر نیروهای مسلح در اختیار سایر اقشار جامعه هم قرار گیرد.

* بازدید جانشین فرمانده کل ارتش از نمایشگاه ملی ایده پردازی

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو از نمایشگاه ملی ایده پردازی بازدید کرد.

در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو، نمایشگاه دستاوردهای سه دوره گذشته این جشنواره، صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برپا شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا و امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز، در این بازدید جانشین فرمانده کل ارتش را همراهی کردند.

چهارمین جشنواره سازمانی (نزاجا) و نخستین جشنواره ملی ایده پردازی این نیرو تحت عنوان (شهید نامجو) امروز دوشنبه 22 مرداد 97 در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد.

این دو جشنواره با هدف ارتقای توانمندی دفاعی در رزم زمینی، بهره برداری از شرکت های دانش بنیان، تعامل و تبادل علمی بین دانشگاه و نیروهای مسلح، تعمیم و توسعه یافته های علمی و فعالیت های تحقیقاتی و نظایر آن با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شدند.

این جشنواره ها در چهار محور ساختار سازمان در حوزه دفاع، سرمایه انسانی و آموزش در حوزه دفاع، تکنیک ‌ها و تاکتیک ها در حوزه دفاع و تجهیزات، سلاح ها و سامانه های نوین در حوزه دفاع به ارائه آخرین دستاوردها می پردازند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین