|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۲۲۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
همزمان با هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي خودرو در استان فارس خودرو "رهام" كه محصول جديد گروه خودروسازي سايپا است و پس از سرمايه‌گذاري اين گروه در زمينه طراحي و ساخت پلت‌فرم، به عنوان اولين محصول اين پلت‌فرم به شمار مي‌رود، معرفي شد.
 با حضور استاندار فارس , نمایندگان مجلس شورای اسلامی , مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد گروه "رهام" خودرو جديد گروه سايپا كه نخستين محصول از سري SP100 به شمار مي‌رود در شيراز معرفي شد.

به گزارش سایپانیوز , همزمان با هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي خودرو در استان فارس خودرو "رهام" كه محصول جديد گروه خودروسازي سايپا است و پس از سرمايه‌گذاري اين گروه در زمينه طراحي و ساخت پلت‌فرم، به عنوان اولين محصول اين پلت‌فرم به شمار مي‌رود، معرفي شد.

"رهام" يك خودروي سدان در كلاس C است كه پيشتر تست‌هاي ايمني سه ستاره انكپ(NCAP) را با موفقيت پشت سر گذاشته و با برخورداري از امكاناتي مانند فرمان برقي، گيربكس اتوماتيك، كروز كنترل، شش كيسه ايمني هوا، سانروف برقي، سيستم ترمز پيشرفته، سيستم‌ هشداردهنده عابر پياده، مانيتور نمايش اطلاعات خودرو، مالتي مديا و سيستم سنسور و دوربين دنده عقب و پارك خودرو، تهويه هواي اتوماتيك و بسياري سيستم‌هاي ديگر، مي‌تواند به‌عنوان رقيب خودروهاي پيشرفته موجود در بازار شناخته شود.

حجم موتور اين خودرو 1650 سي‌سي با توان توليد 115 اسب بخار قدرت است و قرار است در سه مدل سواري، كراس‌اوور و هاچ‌بك توليد و به بازار عرضه شود.












ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین