|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۲۲۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
کاهش حداقل ماندگاری کالا در گمرکات، ترخیص مواد اولیه مورد نیاز با تعهد و کنترل و نظارت دقیقتر بر کالای نهایی از جمله این اقدامات است.
 تسهیل فرآیند تجارت در سازمان ملی استاندارد ایران با توجه به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در کشور پیاده سازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛تقی تقی پور، مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی با اعلام این خبر گفت: در اجرای قانون جدید سازمان ملی استاندارد ایران علاوه بر تسهیل فرآیند استانداردسازی، حفظ و افزایش سطح کیفی کالا و خدمات مورد توجه قرار می گیرد.

وی با اشاره به بخشنامه دفتر رییس جمهوری مبنی بر تسریع در فرآیند صادرات و واردات کالاهای استراتژیک کشور افزود: تمام تلاش و کوشش خود را به کار می گیریم تا با رعایت مقررات بر سرعت فعالیت ها و اقدامات در کنار کیفیت انجام کار بیفزاییم.

تقی پور در همین زمینه ادامه داد: تسهیل فرآیند تجارت در راستای کمک به تولید کشور در دستور کار سازمان ملی استاندارد ایران قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی اظهار داشت: کاهش حداقل ماندگاری کالا در گمرکات، ترخیص مواد اولیه مورد نیاز با تعهد و کنترل و نظارت دقیقتر بر کالای نهایی از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مشاور در خدمت جامعه اقتصادی کشور است تاکید کرد: تخلفات انجام شده از دید این سازمان قابل اغماض نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین