|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۲۲۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
از آنجایی که این حوزه متولیان خاص خودش را دارد اگر نیاز به پیگیری جداگانه باشد، ما پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم اما می‌دانیم که در جای خودش توسط وزارت نیرو و سایر وزارتخانه‌هایی که در این زمینه وظیفه دارند پیگیری‌ها صورت می‌گیرد.
دستیار ویژه رییس‌جمهور در حقوق شهروندی گفت: این‌که دولت در رابطه با پرونده دانشجویان دستگیر شده در اعتراضات دی ماه 96 پیگیری انجام نداده ، درست نیست، اعضای مختلف دولت پیگیری‌های خود را انجام دادند و منتظریم تا در تجدیدنظرها نتیجه پیگیری‌ها را ببینیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛شهیندوخت مولاوردی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با پیگیری‌های صورت گرفته درباره احکام صادره برای دانشجویان دستگیر شده در اعتراضات دی ماه سال 96، اظهار کرد: هنوز پیگیری‌های ما به نتیجه نرسیده است؛ تازه مرحله بدوی گذشته است، اعتراض‌ها اعلام شده و امیدواریم نتیجه پیگیری‌های‌مان را در دادگاه‌های تجدیدنظر ببینیم.

وی گفت: دادستان اعلام کرده بودند که وزارت علوم اطلاعات کامل در رابطه با دانشجویان دستگیر شده را اعلام نکرده است، اما این موضوع که دولت اصلا در این باره با آن‌ها صحبتی نکرده، درست نیست. اعضای مختلف دولت پیگیر این موضوع هستند و امیدوار هستیم که به نتیجه برسیم.

وی از پیگیری‌های دولت در رابطه با موضوع آب شهرهای جنوبی ایران نیز خبر داد و گفت: از آنجایی که این حوزه متولیان خاص خودش را دارد اگر نیاز به پیگیری جداگانه باشد، ما پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم اما می‌دانیم که در جای خودش توسط وزارت نیرو و سایر وزارتخانه‌هایی که در این زمینه وظیفه دارند پیگیری‌ها صورت می‌گیرد.

دستیار ویژه رییس‌جمهور در حقوق شهروندی در ارتباط با آخرین فعالیت‌های حوزه حقوق شهروندی، گفت: سندهای متعددی در رابطه با منشور حقوق شهروندی تنظیم شده که هنوز ابلاغ نشده است. تا الان شش سند و سازوکارهای اجرای منشور که در خود منشور پیش‌بینی شده است به مرحله نهایی رسیده‌اند. منتظریم تا رییس‌جمهور آن‌ها را تایید کند تا بتوانیم همه آن‌ها را با هم منتشر کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین