|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۲۱۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
در ست پنجم در حمله از پشت خط خوب بودیم اما در همین ست ۷ خطای سرویس داشتیم که اصلا قابل قبول نیست. وظیفه مربی افزایش کیفیت بازیکنان است اما از این که به پیروزی رسیدیم خوشحالیم.
سرمربی تیم ملی والیبال آلمان با اشاره به سطح پایین بازی تیمش برابر بلغارستان گفت: در ست پنجم ۷ خطای سرویس داشتیم که اصلا قابل قبول نیست.

به گزارش ایسنا، پس از پایان دیدار تیم‌های ملی آلمان و بلغارستان که با پیروزی ۳ بر ۲ آلمانی‌ها پایان یافت، آندره‌آ جیانی درباره کسب این پیروزی دشوار گفت: با نظر سرمربی بلغارستان درباره سطح پایین بازی موافقم. هر دو تیم اشتباهات زیادی داشتند و نباید در چنین سطحی شاهد این گونه اشتباهات باشیم. مهم‌ترین نکته بازی این بود که توانستیم تا ست پنجم بجنگیم و به پیروزی برسیم. اما انتظارم این است که بازی خوبی را در زمین از بازیکنانم  ببینم.

سرمربی تیم ملی آلمان ادامه داد: دوست دارم بازی کم اشتباهی از بازیکنانم ببینم تا این که شاهد یک پیروزی پراشتباه باشم. اولین دیدار این هفته اصلا کیفیت مناسبی نداشت و ما در سرویس و توپ‌های بلند اشتباهات زیادی داشتیم. تلاش می‌کنیم تا کیفیت بازی‌مان را بهتر کنیم.

جیانی افزود: در ست پنجم در حمله از پشت خط خوب بودیم اما در همین ست ۷ خطای سرویس داشتیم که اصلا قابل قبول نیست. وظیفه مربی افزایش کیفیت بازیکنان است اما از این که به پیروزی رسیدیم خوشحالیم.

کاپیتان تیم ملی آلمان نیز با ابراز خوشحالی از پیروزی برابر بلغارستان گفت: به تیمم بابت این پیروزی افتخار می‌کنم. در لحظات حساس بازی از نهایت توانمان استفاده کردیم و جنگیدیم. امروز در سرویس عملکرد بسیار بدی داشتیم اما در دفاع روی تور و آبشار خوب بودیم. امیدوارم همین روند پیروزی را نیز در بازی‌های بعدی ادامه دهیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین