|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
او در پاسخ به این سوال که هزینه اعزام تیم ملی به فیلیپین توسط چه کسی پرداخت شد؟ بیان کرد: تمام هزینه‌ها توسط فدراسیون انجام شد. در این مدت هم وقتی اردویی قرار بود برگزار شود و مثلا تیم می‌خواست به گرگان برود هزینه‌ها را ما پرداخت می‌کردیم.
 در حالی که یک اسپانسر کرمانی حامی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان بود اما از یک تاریخی به بعد دیگر حمایتی انجام نداده و این تیم با هزینه فدراسیون راهی جام جهانی شده‌ است.

 بسکتبال بانوان ایران در ماه‌های گذشته فعالیت‌های زیادی داشت. ملی‌پوشان که در این مدت اردوهای مختلفی را پشت‌سر گذاشته‌اند ابتدا در کاپ آسیا شرکت کردند و حالا به فیلیپین رفته‌اند تا در جام جهانی به میدان بروند. در همین مدت هم یک اسپانسر کرمانی حامی مالی این تیم شده‌بود و ملی‌پوشان حتی در این شهر هم اردوی آماده سازی داشتند اما مشخص شد که این اسپانسر حمایتش را قطع کرده و تیم ملی با هزینه فدراسیون راهی فیلیپین شده‌است.

علی توفیق دبیر فدراسیون در گفت و گو با ایسنا درباره این اتفاق گفت: از یک تاریخی به بعد همه هزینه‌ها را فدراسیون انجام داده‌است. اینکه اسپانسر بعدا می‌خواهد پرداخت کند یا کلا قطع همکاری کرده هنوز مشخص نیست. از یک تاریخی به بعد تمام هزیه‌های اردوهای داخلی توسط فدراسیون پرداخت شد.

او در پاسخ به این سوال که هزینه اعزام تیم ملی به فیلیپین توسط چه کسی پرداخت شد؟ بیان کرد: تمام هزینه‌ها توسط فدراسیون انجام شد. در این مدت هم وقتی اردویی قرار بود برگزار شود و مثلا تیم می‌خواست به گرگان برود هزینه‌ها را ما پرداخت می‌کردیم.

به گزارش ایسنا،‌ مشخص نیست چرا یک حامی مالی باید وارد همکاری با فدراسیون بسکتبال شود و از تیم ملی بسکتبال بانوان که این روزها در کانون توجه قرار دارد حمایت کند اما به یکباره در آستانه مسابقات به این مهمی از انجام تعهداتش شانه خالی کند. این حامی مالی قرار بوده کاملا تیم ملی بانوان را تحت پوشش قرار بدهد اما این اتفاق نیفتاده و تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران بدون اسپانسر و با هزینه فدراسیون راهی فیلیپین شده‌است. البته این سوال هم وجود دارد که تیم اقتصادی فدراسیون بسکتبال دقیقا چطور عمل می‌کند که یک اسپانسر به همین سادگی وارد بسکتبال می‌شود و هر زمان که دلش می‌خواهد خارج می‌شود. در چند ماه گذشته که رامین طباطبایی ریاستش در بسکتبال را شروع کرده از نظر فعالیت های اقتصادی ناکام مانده و اکنون نیز این اتفاق برای اسپانسر بسکتبال بانوان در آستانه جام جهانی افتاده‌است.

برنامه بازی های ایران در جام جهانی فیلیپینبه شرح زیر است:


شنبه ۱۹ خرداد:
ایران_آمریکا   ساعت ۸:۰۰
ایران_اوگاندا   ساعت  ۳۰: ۹

دوشنبه ۲۱ خرداد:
ایران_ روسیه  ساعت ۸:۰۰
ایران_آندورا    ساعت  ۹:۳۰



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین