|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۱۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
رسانه‌های فلسطینی از وقوع دو مورد آتش‌سوزی گسترده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه به سبب بادبادک‌های آتشین خبر دادند.
 رسانه‌های فلسطینی از وقوع دو مورد آتش‌سوزی گسترده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه به سبب بادبادک‌های آتشین خبر دادند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، امروز چهارشنبه در پی بادبادک‌ها و بالن‌های آتشینی که شهروندان فلسطینی از نوار غزه پرتاب کرده‌اند، دو مورد آتش‌سوزی در باغ‌های شهرک‌نشینان صهیونیست در شهرک‌های اطراف نوار غزه به وقوع پیوست.

بر اساس این گزارش، این آتش‌سوزی‌ها در دو شهرک صهیونیست‌نشین "کیسوفیم" و "بئیری" واقع در 7 کیلومتری اردوگاه البریج در منطقه مرکزی غزه به وقوع پیوسته است و تیم‌های آتش نشانی رژیم صهیونیستی برای مهار شعله‌های آتش تلاش می‌کنند.

این در حالی است که روز گذشته 6 مورد آتش‌سوزی گسترده در پی بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه و در نزدیکی یک پایگاه نظامی اسرائیل به وقوع پیوست.

شبکه خبری اسرائیل "کان" صبح یکشنبه اعلام کرد که تلاش‌های این رژیم برای مقابله با بادبادک‌های آتشین با شکست مواجه شده است.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که ارتش اسرائیل به استفاده از پهپادها برای ساقط کردن بادبادک‌های آتشین ادامه خواهد داد.

مدتی است شهروندان فلسطینی سلاح جدیدی را برای مقاومت در برابر اشغالگران به کار می‌گیرند. این سلاح همان بادبادک‌های کاغذی است که با خود شیشه‌های مشتعل حمل می‌کنند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین