|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۱۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰
۲ هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با رفع مصدومیت، در فهرست نهایی کی روش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستند.
  ۲ هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با رفع مصدومیت، در فهرست نهایی کی روش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستند.

جام جهانی 2018 روسیه درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود که تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه B بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدار با شاگردان رنار دیدار کند.

طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) تیم های حاضر در روسیه باید تا ۱۴ خرداد اسامی ۲۳ بازیکن نهایی خود را برای حضور در جام جهانی اعلام کنند و تنها در صورتی که یکی از بازیکنان‌شان مصدوم شوند، در یک بازه زمانی 24 ساعته می‌توانند یک نفر را به فهرست‌ اضافه و تغییر دیگری در کار نخواهد بود.

بر همین اساس، کی روش پس از بازی با ازبکستان، اسامی ۲۴ بازیکن از تیم های لیگ برتری و لژیونر را دعوت کرد و ۴ بازیکن به نام های سید جلال حسینی ( پرسپولیس تهران )، وریا غفوری ( استقلال تهران )، سید حسین حسینی ( استقلال تهران ) و کاوه رضایی ( شارلروا بلژیک ) را در فهرست استند بای ( آماده باش ) قرار داد تا اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ داد، این بازیکنان جایگزین شوند.

مرد پرتغالی و کادرفنی تیم ملی باید تا حداکثر ۵ روز دیگر یک بازیکن را از لیست نهایی حذف کنند و در چند روز گذشته اخباری مبنی بر خط خوردن نام ۲ هافبک تیم ملی به نام های امید ابراهیمی ( استقلال تهران ) و اشکان دژاگه به گوش می رسید اما با رفع مصدومیت، آنها راهی سرزمین تزارها خواهند شد و باید دید در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت یا خیر؟

به احتمال زیاد، بازیکن خط خورده از خط دفاعی و بی تجربه تیم ملی است اما باید تا ۱۴ خرداد صبر کرد تا کی روش تصمیم نهایی اش را بگیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین