|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۱
کد خبر: ۲۱۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
برانکو و باشگاه پرسپولیس هیچ کدام برای تمدید قرارداد مشکلی ندارند. طبق توافقات انجام شده پس از بازی الجزیره امارات در 24 اردیبهشت ماه قرارداد برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس قطعا تمدید و امضا خواهد شد.
 رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به موضوع قرارداد برانکو ایوانکوویچ تاکید کرد که این قرارداد بدون هیچ مشکلی پس از 24 اردیبهشت رسما امضا خواهد شد.

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیچ مشکلی با برانکو ایوانکوویچ نداشته و نداریم. توافقات قطعی و نهایی با او انجام شده و توافقنامه این مذاکرات نیز به امضا طرفین رسیده است.

وی افزود: برانکو و باشگاه پرسپولیس هیچ کدام برای تمدید قرارداد مشکلی ندارند. طبق توافقات انجام شده پس از بازی الجزیره امارات در 24 اردیبهشت ماه قرارداد برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس قطعا تمدید و امضا خواهد شد.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون تمدید قرارداد برانکو، اظهار کرد: به‌ هر حال برخی از دوستان به دنبال حاشیه هستند و حاشیه ساختن از موضوعات قطعی و یقینی برایشان جذابیت دارد. ما و برانکو مشکلی با هم نداشتیم و ان‌شاء‌الله مشکلی هم نخواهیم داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین