|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۱۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
دونالد ترامپ نوشت، آمریکا از دستیابی به نتیجه در قبال مذاکرات با کره‌شمالی فاصله بسیاری دارد.
 دونالد ترامپ نوشت، آمریکا از دستیابی به نتیجه در قبال مذاکرات با کره‌شمالی فاصله بسیاری دارد.

به گزارش ایسنا، رییس‌جمهوری آمریکا در دو پست توئیتری نوشت: «چاک تاد» خواب‌آلود از شبکه اخبار جعلی ان‌بی‌سی به تازگی گفت که ما در مذاکره با کره‌شمالی در موارد بسیاری کوتاه آمده‌ایم اما آن‌ها از هیچ چیز کوتاه نیامده‌اند.

ترامپ ادامه داد: ما از چیزی کوتاه‌ نیامده‌ایم و آن‌ها با خلع سلاح هسته‌ای (که برای جهان عالی است)، بستن سایت‌ها و توقف آزمایش‌ها موافقت کرده‌اند.

رییس‌جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد: ما از دستیابی به نتیجه در قبال کره‌شمالی فاصله بسیاری داریم. شاید نتیجه حاصل شود، شاید هم نشود؛ گذر زمان این را مشخص خواهد کرد.

ترامپ نوشت: با این حال کاری که من اکنون انجام می‌دهم، باید مدت‌ها پیش انجام می‌شد.

ترامپ در حالی این‌توئیت‌ها را منتشر کرده که پیش از این چاک تاد در برنامه «تودی» شبکه خبری ان‌بی‌سی که صبح امروز (یک‌شنبه) پخش شد، از سیاست‌های واشنگتن در قبال مذاکرات با پیونگ‌یانگ انتقاد کرد.

این چهره برجسته رسانه‌ای با اشاره به نشست آتی رهبران آمریکا و کره‌شمالی، گفت: آمریکا پیش‌شرط‌های زیادی مطرح نکرده است. تا اینجای کار در خصوص این نشست محتمل کره‌ای‌ها بهره بسیاری برده‌اند. آمریکا چه بهره‌ای برده‌ است؟ زندانی‌های ما هنوز آنجا هستند و تعهدی برای خلع سلاح به عنوان هدف نهایی وجود ندارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین